railjamet i linköping håll er uppdaterade!

jonssonskiing sa:
Zamboni sa:
jonssonskiing sa:
galet rolig dag tack alla som kom jag kan lova att nästa gång blir om ca en månad så vi får mer snö och kan fixa bättre rails och göra allt lite mer seriöst.
tack alla som kom
//emil
men ha 2 röret det var skönt :)
jag kommer lätt då :D
ja men vi ska bygga boxen med plast på och göra den längre till nästa gång kommer troligtvis bl ett hopp med då;)
nee inte en månad de är ju typ lovet kör om 2 veckor elle nått:D
kör hälldre flera sånna här små jam,, så de inte tar så lång tid istället för att man ska gå och vänta på ett stort:D
de här dög tycker jag:D

Senast ändrad:
jonssonskiing sa:
skojjar du?:P
hur ska vi hinna planera allt det?
asså de behöver inte vara så seriöst med priser åå så roligare om man mest får åka:D fixa bara snöö åå lite mat åå rails sen kan ni köra en overall session så man får shredda bara:D jag är mest ute efter åkningen..

Senast ändrad:
JonH sa:
jonssonskiing sa:
asså de behöver inte vara så seriöst med priser åå så roligare om man mest får åka:D fixa bara snöö åå lite mat åå rails sen kan ni köra en overall session så man får shredda bara:D jag är mest ute efter åkningen..
okej men vi tänkte satta på att köra ett stor railjam med massor snö massor sponsorer om typ 1.5 månader:P

jonssonskiing sa:
JonH sa:
jonssonskiing sa:
okej men vi tänkte satta på att köra ett stor railjam med massor snö massor sponsorer om typ 1.5 månader:P
jaja m,an får väll vänat dåda;P

jaa eller kaske en månad i får se:P:D
men då har dom börjat med bandyplan och det finns hur mycket snö som helst då;)
det kommer bli asnice:P

jonssonskiing sa:
jaa eller kaske en månad i får se:P:D
men då har dom börjat med bandyplan och det finns hur mycket snö som helst då;)
det kommer bli asnice:P
kan vi inte köra en pyttelite sesh innan nångång då med bara rören:)

helt stokad efter en helg i Linköping och Vadstena, kom precis hem från tåget till Halmstad.. victor.lindgren@live.se eller skriv i min gästbok om ni vill ha pics

så här såg det ut :P
jkjfno.jpg

Tillbaka
Topp