Recensioner på alla marknadens skidor här!

hellbergarn

Ny medlem
Hej!

Inte riktigt som rubriken lyder men nästen.

Om ni undrar något om några skidor så ta en titt på denna tråden. Mycket bra info blandat med en del skit också så ta det med en nypa salt. Över lag bra info.

http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php?t=104129

För att skapa någon form av diskussion så kan ni väl svara på vad det blir för skidor i ni köper till vintern? Åker upp till engelberg och plockar ut ett nytt par 4frnt EHP 193cm imorn, iofs samma som jag har nu men med årets målarfärg =D

Så vad blir det för er?

//\\

Senast ändrad:
Vilket lyxlir, Hellbergarn! ;)

Jag har ännu inte bestämt mig men rapport kommer....

Senast ändrad:
vet inte om jag kommer ha råd med ett par nya lagg till vintern, men om jag får ett jobb och pengar över blir det rockerlagg. funderar på salomon czar, line pandora eller nåt ditåt. hellbents verkar kul, men jag är rädd att de är lite too much för mina spagettiben :D

så, vi håller tummarna för ett jobb. :)

Du länkar till en skitbra tråd, om man nu är sugen på att läsa om skidor från 07/08.

Vissa skidor är visserligen uppdaterade......

Senast ändrad:
Som vanligt gäller det att ta saker och ting med en nypa salt, det gäller inte minst på TGR, många skumma grejer på den sidan. Mycket läsvärt också, för den delen.

Ett par EHP 193 och ett par beggade puckelskidor (Fischer Lunar).

Vad var det som pajade på dina?

Den tråden var ju tänkt att samla alla recensioner på TGR och det är ju inte helt lätt att få alla under ett tak...

Här på Freeride så har vi ju en dedikerad del av sajten till recensioner som hittas på:
https://www.freeride.se/prylar/skidor/

och som, iallafall jag, tycker är en bra resurs.

-snö
/r

Senast ändrad:
hellbergarn sa:
Turbidblue sa:
Vilket lyxlir, Hellbergarn! ;)

Jag har ännu inte bestämt mig men rapport kommer....
Det är på reklamation så det är inte så grymt som det låter ;)
Som jag då, mao. Med skillnaden att mina har utgått och att jag nu får sitta och plågas med skidval på jobbet istället för favoritsysselsättningen sortera papper, stackars mig...

LoBoMan sa:
Ett par EHP 193 och ett par beggade puckelskidor (Fischer Lunar).

Vad var det som pajade på dina?
Mina 08/09:or delade sig i tailen. Som om limningen släppte, alla åkare för den butiken hade problem. Minst 4 par så kolla dina också.

Tillbaka
Topp