FilipHesse
Medlem
Salomon Magic 2009/10 (efterföljare till Gangsta)
lite för grötit om ni frågar mig
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
folk kommer inte köpa de om dom tycker de är fult, de fattar man väll?eHolmberg sa:det kommer juh sälja lika bra som ghetto suit även om alla tycker det är fultdet är juh henke som kör med det... och gaginer också för den delen men nått ställ som kommer sälja för att det är snyggt nästa år det är stället som dumont kör med
det är SNYGGAST<3
det var de dummaste jag hörtjibbkrille sa:fult precis som gangsta suit,
Dom kör för salomon, sponsorerLabbe92 sa:hur kommer det sig att det finns dom som redan kör i ett sånt där ställ?
såg en film där 2 stycken hade det;P
okejjstalis sa:Dom kör för salomon, sponsorerLabbe92 sa:hur kommer det sig att det finns dom som redan kör i ett sånt där ställ?
såg en film där 2 stycken hade det;P![]()
technine skulle aldrig göra fula skidkläder precis som salomon.ekdahl sa:ne för mycket crap över det hela, ser ju ut som nagot som technine skulle kunna spotta ut.
Samma här, sjukt mycket cleanare irl än på bilden.Twelvee sa:tyckte den var ful första gången jag såg den, men gillar fan den nu!
eehh alltså det är ju nästa års modell av gangsta? som dom bytt namn på?martindahmartin sa:asså fattar inte, kommer de sluta med gangsta för den här? kan nån snälla svara på min fråga, för funderar på att köpa gangsta jackan till nästa år om jag inte hittar nån snyggare
hahaha tack för hjälpen, då får jag nog leta nån annan, för vill ha nån som passar till vita byxor, och gärna nå rött och vitt, har nån nå tips?=)Aspebo sa:eehh alltså det är ju nästa års modell av gangsta? som dom bytt namn på?martindahmartin sa:asså fattar inte, kommer de sluta med gangsta för den här? kan nån snälla svara på min fråga, för funderar på att köpa gangsta jackan till nästa år om jag inte hittar nån snyggare
gangsta "slutar" inte, utan byter bara namn till Magic inför kommande år. Före den hette gangsta hette den typ Bomb Drop har jag för mig...
så precis som med alla märkens modeller(nästan iaf) så får den en ny design till nästa år, that's it!
jag har suttit å funderat över det där! Sen sa en polare att han bara tror hh har "rullat upp" ärmarna typ, kan det va så? först trodde jag iaf han hade klippt av ärmarna, men det är jag mer osäker på nu.Pizzaaugust sa:Har ni lagt märke till att man typ kan göra jackan till en väst? Kolla team europes bidrag. Jäävla värt alltså
du kan ju köpa årets gangsta? eller så finns ju den så kallade "kopian" som kommer nästa säsong, Simon Dumonts pro model jacka, även den vit och rödmartindahmartin sa:hahaha tack för hjälpen, då får jag nog leta nån annan, för vill ha nån som passar till vita byxor, och gärna nå rött och vitt, har nån nå tips?=)Aspebo sa:eehh alltså det är ju nästa års modell av gangsta? som dom bytt namn på?martindahmartin sa:asså fattar inte, kommer de sluta med gangsta för den här? kan nån snälla svara på min fråga, för funderar på att köpa gangsta jackan till nästa år om jag inte hittar nån snyggare
gangsta "slutar" inte, utan byter bara namn till Magic inför kommande år. Före den hette gangsta hette den typ Bomb Drop har jag för mig...
så precis som med alla märkens modeller(nästan iaf) så får den en ny design till nästa år, that's it!
haha tack igen för hjälpenAspebo sa:du kan ju köpa årets gangsta? eller så finns ju den så kallade "kopian" som kommer nästa säsong, Simon Dumonts pro model jacka, även den vit och rödmartindahmartin sa:hahaha tack för hjälpen, då får jag nog leta nån annan, för vill ha nån som passar till vita byxor, och gärna nå rött och vitt, har nån nå tips?=)Aspebo sa:eehh alltså det är ju nästa års modell av gangsta? som dom bytt namn på?
så precis som med alla märkens modeller(nästan iaf) så får den en ny design till nästa år, that's it!![]()
kan ju tillägga att jackan jag pratade om hette tydligen typ Oakley Air Raid, och är som sagt Simon Dumonts promodel, och skulle gå på ca 3800;- tror jag, samt 7000;- för hela stället, inte så billigt, men värt pengarna enligt migmartindahmartin sa:haha tack igen för hjälpenAspebo sa:du kan ju köpa årets gangsta? eller så finns ju den så kallade "kopian" som kommer nästa säsong, Simon Dumonts pro model jacka, även den vit och rödmartindahmartin sa:hahaha tack för hjälpen, då får jag nog leta nån annan, för vill ha nån som passar till vita byxor, och gärna nå rött och vitt, har nån nå tips?=)![]()
![]()
exakt! =)Fat-O sa:Aldelens för grylligt i mina ögon, ska vara rena snygga färger och mönster!)
hahaha tack så mycket ännu en gång, det blir bara börja sparaAspebo sa:kan ju tillägga att jackan jag pratade om hette tydligen typ Oakley Air Raid, och är som sagt Simon Dumonts promodel, och skulle gå på ca 3800;- tror jag, samt 7000;- för hela stället, inte så billigt, men värt pengarna enligt migmartindahmartin sa:haha tack igen för hjälpenAspebo sa:du kan ju köpa årets gangsta? eller så finns ju den så kallade "kopian" som kommer nästa säsong, Simon Dumonts pro model jacka, även den vit och röd![]()
![]()
![]()