Eftersom Binding Freedom inte hade alla skruvar jag behövde fick jag vända mig annorstädes och hittade
http://www.visseriefixations.fr/ (finns även hyfsat översatt till svenska). Mycket välsorterade (det enda jag inte hittade var sk
smallheads men jag undrar om det öht går att köpa?) men tyvärr hade de ett minimiorderbelopp på €15 så jag fick shoppa loss på massa skruvar som jag inte behöver för att komma upp i detta belopp. Nu sitter jag alltså med massa extra skruvar så om någon skulle ha svårt att få tag på lämplig skruv har jag
gott om
* Kullrig M5 16 mm A4 (behövs till äldre 914/916, samtliga fyra sorters FKS/FKX samt Tyrolia Peak 12/Mojo 12)
* Kullrig M5 10 mm A4 (till flera Dynafitbindningar, G3 Onyx, samtliga fyra sorters FKS/FKX samt Tyrolia Peak 12/Mojo 12)
Ganska gott om
* Försänkta M5 10 mm (Duke, alla Plum, Fritschi Freeride, Silvretta, MFD, BF egna plattor, äldre 914/916, FKS med geze toe, Schizo/Demo, NTN Freedom, G3 Accent)
Några extra av
* Försänkta M5 18 mm A2 (äldre 914/916, 912ti, FKS140,
* Kullrig M5 20 mm A4 (STH12/14/Z, PX12/14 with lifter, Tyrolia Peak 12/Mojo 12)
* Kullrig M5 8 mm (Duke före 2010, Dynafit Radical Speed, PX14, Schizo, Demo, Jester, Griffon, NTN Freeride)
Skicka ett PM om ni skulle behöva något av ovanstående.
För övrigt, någon som vet vilken stålkvalitet BF har i sina inserts (och skruvar), A2, A4?