Sätter du Backflip?

Sätter du Backflip?
Typ på studsmatta och från palltorn och landa på studsmatta, dock lär de vara rätt högt för att jag ska komma runt.. Har nästan satt de på tjockmatta

Sätter du Backflip?
Jag sätter från studsmattan, från 1 och 3an bänk bord och 2 ggr har jag suttit på marken ..

Sätter du Backflip?
På marken, rondat bakåt, från saker, provade från en leksak en gång o de gick, assa gött att sätta de överallt.

Sätter du Backflip?
jag sätter backflip på marken, stolar, bord, räcken, 1:an, 2:an, 3:an utan och med svikt från sturren, provade att slänga mig ut på en resa med en backflip från en byggnadsställning ner i en snö hög gick rätt bra dock att snöhögen var is nu efter 3 dagars snö i göteborg :)

Sätter du Backflip?
hopptorn upp till 7:an. svarta och röda hopp med skidor. på studsmatta, nästan klarat på bar mark. typ de då :P

Sätter du Backflip?
från start blocket lr vad det heter på badhuset, det gjorde jag, när jag skulle lära mig backfilp. Svikten är svårare pga att den sviktar:P (precis som den ska).
sen är det bara att kasta sig backåt

sätter back och frontflip var jag vill, men har inte försökt på nårt hårt underlag utiffal att jag skulle mislyckats:P
Hur jag vet att jag kan är att jag testat i en gympasal.

Jag sätter det på skidor oxå

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp