Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker jag absolut. Det är ju helheten som gör mannen och skägget!chrtur sa:Om jag hypotetisk skulle ansluta mig i tävlingen och även använda mina Tyrolertillbehör, skulle detta kunns ge pluspoäng?
- C
Lunarstormsgenerationens tredje inlägg. Skywalker1976 all respekt till dig, men de borde låta denna tråden vara. De är uppbarligen inte skägg och hör därför inte till skäggkollektivet.oliverdelin sa:jag tängkte på att skaffa en hitler-mush hm elr inte XD
Det låter som ett bra förhållningssätt! När jag startar min säsong skall jag nog börja spara, jag kommer iaf. definitivt låta allt vad rakhyvlar och rakapparater vara under veckorna i Funäsdalen... Kan nog tänka mig att lite behåring värmer gott i den bistra januarikylan!ozthojvel sa:Rakade mig senast häromdagen tom, för ett säsonsskägg ska ju vara ett säsongsskägg. För mig betyder det renrakad den 1 dec för att sedan odla som en tok till 1 april. Men inte ens då kommer mitt skägg att se mycket ut för världen.
läs:eZbjorn sa:finns det nått piller man kan ta så det börjar växa skägg istället för fjun, ja menar man vill juh va me i tävlingen. Lr de kanske ses som doping^^
Mycket öl är bra för skäggväxten.esc sa:Även jag har ytterst gles skäggväxt. Jag har tidigare sökt efter tips och olika former av hjälpmedel för att berika antalet hårsäckar i ansiktet. Det enda som framkommit är KÄKA B-VITAMIN! Det är bra för hårväxten/naglar och inte dåligt för något(om man inte är kvinna och stör sig på extra hårväxt)
Fler tips mottages hjärtligt!
GAAAAARVAR SKÄGGET AV MIG!mas_skier sa:en brud i min klass har mustasch, dock inte skägg:P
Får krampkänning i magtrakten av alla inlägg!!David_Kantermo sa:Jag känner mig inte riktigt trygg i mig själv när rött könshår börjar växa i mitt ansikte.
Jag hatar skägg.