T
Torkkeli
Guest
Skidan löser ut fast bra vikt är inställd!
Mycket intressant tråd.
Tack för bra läsning!
Tack för bra läsning!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej Jockeski du skrev Robert Gustavsson och han är en komiker, ev jobbar på playground event... beroende på vem man pratar omJockeSki sa:Öh, va det inte exakt det jag skrev? Läs inläggen nästa gång du svarar.TheRealBubba sa:Nej, nej, nej, det är Robban Olsson som fäller det legendariska uttalandet...
Hmm. Inlägg som detta får mig att seriöst fundera på postarens mentala status. Lägger man sedan till några andra i den här tråden som uppvisar flagranta bevis på undermålig läskunnighet undrar man om jibbingsläktet månne en ny evolutionär tråd som vänt åter mot apstadiet?TheGoldenJibber sa:shit värsta uppsatsen haha
jag tror han bara syftade på att du skrev jävligt långt..HitMe sa:Hmm. Inlägg som detta får mig att seriöst fundera på postarens mentala status. Lägger man sedan till några andra i den här tråden som uppvisar flagranta bevis på undermålig läskunnighet undrar man om jibbingsläktet månne en ny evolutionär tråd som vänt åter mot apstadiet?TheGoldenJibber sa:shit värsta uppsatsen haha
JockeSki du skrev ju Robban Gustavsson..JockeSki sa:Öh, va det inte exakt det jag skrev? Läs inläggen nästa gång du svarar.TheRealBubba sa:Nej, nej, nej, det är Robban Olsson som fäller det legendariska uttalandet...
Öh, nej det var det inte.JockeSki sa:Öh, va det inte exakt det jag skrev? Läs inläggen nästa gång du svarar.TheRealBubba sa:Nej, nej, nej, det är Robban Olsson som fäller det legendariska uttalandet...
Mitt problem är att jag vet att det här forumet en gång i tiden var en bra plats för att utbyta erfarenheter, få snar på frågor och dessutom få spisa en del humor. Det har alltis varit mcyket skitsnack, men det var liksom skitsnack på en hög nivå, om du fattar. Nu är ju MINST 99% av inläggen i bästa fall tre ord ointressant dynga som bara läggs ut enligt devisen "om jag syns på nätet finns jag" och i sämsta fall tvärsäkert formulerad ren desinformation. Men, men, det är väl bara att acceptera att Freeride är det nya Lunarstorm.jeppenator sa:fan va alla stör sig på varann på forumet!
Nååå 2 sidor har gått och du har inte svarat på något.. vore ju intresant att se om något har hjälpt och isf vad.Bergkvist sa:Jag har skidorna bra inställda alltså på typ 60 och jag väger runt 65 men när jag hoppar och sak damp snurra så kan skidan lösas ut ibland.
Detta är antagligen för att jag råkar trycka av bindningen så jag undrar hur fan jag ska göra för att inte komma åt skiten O_o
skulle skriva 11 men råka göra en 0 förlåt dåR_krona sa:R_krona skrev:
har mina på 110 o väger 60 xD
Om du läser hela tråden så ser du att det inte finns nån bindning i världen som går till 110. 11 är INTE likamed 110. Sluta förväxla DIN med VIKT.
Off topic: OlaMelin, jag har för mig att det är Robert Gustafsson som säger "Skruvar i botten och ett halvt varv tillbaka" i Free Radicals Ski Odyseey, 2001 och inte Seb Garhammars .
Jag tror det är ett för tufft straff för dessa cyberberoende infantiler. Livsvtids hängning i elektriska stolen på vatten och bröd (fast med tillgång till internet) är nog mer lämpligt.evil sa:Skulle man inte kunna moderera lite hårdare i såna här trådar. Dvs låsa/banna/tillfälligt stänga av folk som trots flera bra inlägg envisas med att inte läsa igenom hela tråden innan de postar idiotiska svar?
helt rätt så har ja med :DEwasx sa:jag har mina på 130kilo. Palla att dom löser ut det är bara jobbigt
Då vill jag tacka Mathew för att han med en enda mening kan sammanfatta hela sin egen generation. Det enda som saknas är ett "palla", lite smileys, spontanförkortningar och kanske ett "orka" som slutkläm. Det kommer nog.Mathew sa:jag väger 65 och har mina på 110.
Bra jClaar, det är faktiskt INGEN ANNAN som har dragit den kommentaren hittills i den här tråden.jClaar sa:Skruva dom i botten och sen ett halvt varv tillbaka.. ;D