Skidfilmer är dyra!

Fredd

Ny medlem
Skidfilmer är dyra!
Skidfilmer tär på plånboken;

300:- + 50-60:-. i frakt tycker jag är lite häftigt för en 30 minuters skoj.

Skulle bli dyrt om de tog de halvtimmes priset på bio! 100:- för ibland 3h är ju nästan gratis om man går på bio..

Skidfilmer är dyra!
för att det kostar en jävla massa pengar att ha ett gäng åkare i alaska några veckor för att kunna filma kanske bara några dagar när vädret är bra...
men håller ändå med om att priset verkar vara lite väl högt

Skidfilmer är dyra!
ä int riktigt säker....antar att filmerna ä dyra att göra....å för att färre köper filmerna än spelfilmer men om dom bara sku va lite billigare så sku fler ha råd att köpa filmerna.

Skidfilmer är dyra!
Hmmm, förslår herr brandelind.NET att man här på freeride ska syssla med olaglig kopiering av filmer. Det är ju straffbart och minst lika olagligt som att ladda hem musik. Inte bra, inte bra...

Skidfilmer är dyra!
Skidfilmer är som porrfilmer det finns en jävla massa skit och amatör inspelningar som inte kostar någonting att göra.
Sen finns det ju produktioner som kostar skjortan och det är ju ingen enorm marknad precis, jag menar hur ofta ser man reklam för skidfilmer på stan. Låg efterfrågan och hög kostnad för produktion är nog mitt svar på din fråga.....

Ödmjuka Hälsningar

Skidfilmer är dyra!
Skidfilmer är som porrfilmer det finns en jävla massa skit och amatör inspelningar som inte kostar någonting att göra.
Sen finns det ju produktioner som kostar skjortan och det är ju ingen enorm marknad precis, jag menar hur ofta ser man reklam för skidfilmer på stan. Låg efterfrågan och hög kostnad för produktion är nog mitt svar på din fråga.....

Ödmjuka Hälsningar

Skidfilmer är dyra!
Patrik_Sundberg: jag hoppas verkligen inte att du va seriös i det där inlägget.

Skidfilmer är dyra!
som alla andra, det är nog inte billigt att flyga upp ett gäng åkare i alaska som ska ha lön dessutom. Men sponsorpengarna då? de inkomsterna måsteju vara rätt stora!

Skidfilmer är dyra!
Det anses för övrigt inte alls olagligt att ladda ner musik. Brottet begås av den som tillhandahåller filen, inte nedladdaren.

Skidfilmer är dyra!
Kan göra er som vill köpa billiga skidfilmer glada...

Såg precis att FT som har alla TGR filmer har tok rea och säljer iväg alla VHS filmer för 150 och alla DVD filmer för 200, hela februari!!!!!!!!!!!

Adressen är http://www.ft.nu

Tillbaka
Topp