Skitsnack

• Trådstartare Trådstartare user62785
  • Start datum Start datum
U

user62785

Guest
Skitsnack
Hejhej,Ville bara säga att jag hatar vissa forskare som påstår att jorden har vissa kalla och varma perioder,det är ju skitsnack vi måste förstå att vi har ett problem som vi måste lösa annars kommer vi inte att finnas länge till.Själv så tänker jag på att släcka lampor och att cykla istället för att ta bussen.Det är småsaker som gör det. Alla måste tänka på det för annars kommr vi att dö ut tillslut. Det är dags att agera!! här är ett test som ni kan
göra som visar hur mycket du slösar. Jag fick att jag slösade och förorenade jorden som om vi hade tillgång till 2 och en halv jord, vad får ni? http://www.tv4.se/klimatsmart

Vi sitter i samma bil

Skitsnack
"vissa forskare som påstår att jorden har vissa kalla och varma perioder,det är ju skitsnack"

självklart är det så, är du bränd eller?

orkar inte göra testet heller

Senast redigerad av en moderator:
Skitsnack
nepp det går inte att få en planet har prövat att ta det bästa på allt men då får man typ 1,49 planeter så, människan är smart men ändå så dum att det förstör sin egen planet :/

Skitsnack
Du lever som om vi hade tillgång till 3,51 planeter, vilket är mer än det svenska genomsnittet på 3,4. Vi har bara en planet. Bli klimatsmart nu.

:)

Skitsnack
2,24, hmm inte speciellt bra?!
behöver nog bli lite klimatsmartare nu i alla fall.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp