viktorpaunia
Ny medlem
skönaste trick på studsmatta :)
Vad är det skönaste tricket ni har gjort på en studsmatta ? 
hahha tjena att du tycker något av det är skönt!emildysholm sa:eller jag tar tillbaka mitt som jag skrev förut... kan bara inte välja mellan dub bio 10 mute, dub cork 10 mute, bio 12 mute eller cork 14, vad tycker ni ???
Tjena att han ens kan något av dom...kumlinan sa:hahha tjena att du tycker något av det är skönt!emildysholm sa:eller jag tar tillbaka mitt som jag skrev förut... kan bara inte välja mellan dub bio 10 mute, dub cork 10 mute, bio 12 mute eller cork 14, vad tycker ni ???
Du är fram och bak!MedlemJapaner sa:Tjena att han ens kan något av dom...kumlinan sa:hahha tjena att du tycker något av det är skönt!emildysholm sa:eller jag tar tillbaka mitt som jag skrev förut... kan bara inte välja mellan dub bio 10 mute, dub cork 10 mute, bio 12 mute eller cork 14, vad tycker ni ???
No offence, men detta kan var freerides absolut löjligaste tråd. Efter den som jeppenator länkade angående switch-åkning på studsmatta. Det går inte att köra switch på studsmatta, det finns ju varken fram eller bak...
ja , det känns typ såkumlinan sa:alla säger typ det bästa dom kanX)
med den ?Flerkz-J-K sa:http://www.newschoolers.com/ns/content/viewvideo/id/371427/cat/top/
brukar värma upp med den...
håller med!Kfransson sa:Cork 3 eller cork 7 med dubb tail![]()