Skullcandy missnöjd

Skullcandy missnöjd
rasms sa:
känner ingen som har haft hela skullcandyn i mera än ett knappt halvhår. mina bröts sönder där vid plastdelen var man kan töja ut dem till längre på huvudet inom 3 månader.. bara skärp
Där gick mina sönder efter 1,5 månad :( Skitkvallite

Skullcandy missnöjd
R3GIN4 sa:
rasms sa:
känner ingen som har haft hela skullcandyn i mera än ett knappt halvhår. mina bröts sönder där vid plastdelen var man kan töja ut dem till längre på huvudet inom 3 månader.. bara skärp
Där gick mina sönder efter 1,5 månad :( Skitkvallite
mina pajade efter 3 veckor vid det stället.. men jag gick tillbaka till mac support och fick ett par nya.

Skullcandy missnöjd
Mina skullcandy rasta gick och sönder direkt värkligen skit kvalla. Koss skare vara! Helt klart bäst på marknaden idag!

Skullcandy missnöjd
skullcandy suger fet röv, har pajjat två par GI lurar på några månader nu utan att ens ha gjort något med dom.. Nu äre bra med den skiten. Dåligt ljud och osköna är dom också!

Skullcandy missnöjd
Manutten sa:
phhille026 sa:
är det dåligt ljud i skullcandy icon?
enligt mig som inte vill gå runt och maxa volymen så är det inget fel på ljudet men om man ska det så det inte mycket att hänga i granen faktiskt.. men som sagt, helt okej vid lagom volym :)
så är de en av dom bättre lurarna från skullcandy,? med tanke på allt som sagts tidigare i den här tråden. ? så är det nått ni/du rekomenderar ? för ja funderar på att köpa dom,

Senast ändrad:
Skullcandy missnöjd
phhille026 sa:
Manutten sa:
phhille026 sa:
är det dåligt ljud i skullcandy icon?
enligt mig som inte vill gå runt och maxa volymen så är det inget fel på ljudet men om man ska det så det inte mycket att hänga i granen faktiskt.. men som sagt, helt okej vid lagom volym :)
så är de en av dom bättre lurarna från skullcandy,? med tanke på allt som sagts tidigare i den här tråden. ? så är det nått ni/du rekomenderar ? för ja funderar på att köpa dom,
vet inget om dom andra faktiskt.. du får läsa vad som sagts men icon är iaf prisvärd tycker jag!

Skullcandy missnöjd
Skullcandy missnöjd
Köpte ett par scullcandy Ink´d och sen dess har det varit problem...
efter knappt en månad svaja ljudet= SKIT!! nu funkar de inte alls nått fel med sladdarna. och det var definitift inte jag...
skulle lämna till baka dem men det gick inte :s KÖP INTE

Skullcandy missnöjd
jag har iaf de bokstavligt fetaste lurarna :) inget man springer omkring med kanske (används mest när man spelar skivor), men sjukt bra ljud är det! och jag gillar att det bara är en sladd. Technics RP-DH1200E-S heter de...

TECHNICS%20RP-DH1200E-S_stor.jpg

Senast ändrad:
Skullcandy missnöjd
aendrew sa:
Monis sa:
pritect sa:
rekomenderar starkt koss porta pro. sjukt bra ljud för pengarna, finns på nätet för 250-300 kr
Koss SÄMSTA på marknaden! Jag har haft det mesta och kan säga att KOSS har den absolut sämsta kvaliten på sina lurar, har förbrukat 15-20 par KOSS. Man har juh garanti, därav så många par.
Skullcandy har halvkass kvalite, ljudet är OK men inte mer.
Bäst har Sennheiser vad jag upplevt.
ja garanti är najs, jag har förbrukat 57 par KOSS!
!?!?!? jag har haft mina KOSS i ca. 2 år, inget trasigt och superb ljudkvalité (porta pro)

Skullcandy missnöjd
Jag tycker att Skullcandy suger!! De är några jävla plastbitar som int håller ens det som de är gjorda till. Min gick i bitar på samma plastdel som andra skrev att deras gick efter 5 dagar. Sånt jävla skit!! Och ljudet. Det är ennu värre en själva hörlurana. Hur kan man andvända såna?? Till näst skaffa jag koss porta pro (red hot limited edition) som jag tillfälligt andvänder och väldigt nöjd med dem när man tittar på priset. Och de sitter ganska bra på huvudet. Jag samlar nu till nåt lite mer kraftigt men med koss porta pro kommer du redan en lång väg!!
Ni som inte lyssnar så mycket på musik så köp koss porta pro!! De är bekväma, relatift snygga och fett bra ljud till priset.

Senast ändrad:
Skullcandy missnöjd
Mina gick sönder efter 4veckor. Ett par gi rasta. Kör koss nu och när man är van vid koss ljude så vill man inte ens ha på sig ett par wesc lurar. Har haft mina koss i två år nu och dom är fortfarande i bra skick.

Senast ändrad:
Skullcandy missnöjd
fick ett par lowrider's och dom gick sönder efter ett par veckor, men jag bara skicka tillbaks dem och fick ett par nya! (dom var köpta på cdon)

Skullcandy missnöjd
jag köpte ett par SC-INKD vilka var sjukt sköna, bra ljud o snygga men nu har sladden börjat glappa så man hör inte ett piss längre, har haft lurarna sen i julas :S

Skullcandy missnöjd
Någon som vet skillnad mellan G.I och T.I?? Jag har haft ett par G.I, och jag var helnöjd med de. Ljudet funkade alldeles utmärkt för mig. Någon som vet om T.I har sämre, bättre eller lika bra ljud som G.I?

Skullcandy missnöjd
köpte ett par SC-lurar för 690 spänn som gick sönder efter 2 månader. de sprack vid plasten där man kan förlänga de.
Jag reklamerade och väntar nu på ett par nya. Under tiden köpte jag ett par SC lowrider för typ 400 spänn. De gick sönder igår-har haft de i en och en halv vecka. Plasten sprack när jag bara skulle sätta på de på huvudet.
Pinsam kavlitét. Butikerna borde sluta sälja lurarna över huvud taget.

Skullcandy missnöjd
Ljudet suger fet röv och mina lurar pajjade efter några veckor. Jag fick då ett par nya lurar men även dom pajjade. Så tejpade jag sidan som hade gått av, och då gick även andra sidan av senare.. helt SORGLIGT.. piece of shit lurar. Skullcandy GI är det.

Skullcandy missnöjd
kört på skullcandy recruit i 3 år nu, funkar änn och då ska det tilläggas att jag använder dom varje dag. skidor,skate jobb m,m

t.i och dom skulle jag inte använda om jag fick dom gratis, vem fan vill gå runt med sådana på jobbet eller glida med dom i backen.

Skullcandy missnöjd
Har ett par skullcandy G.I. Tycker ljudet är riktigt bra. har även provat icon och lowrider. lowrider är enligt mig sjukt snygga men ljudet är inte mycket att hänga i julgranen... icon däremot tycker jag är riktigt bra ! små, lätta, bra ljud och man hör vad som händer runtomkring en.

Skullcandy missnöjd
jag har/haft lowrider,icon och smukin' buds och dom har de inte varit nå problem med alla har hållit sig hela fasst jag har andväntdom typ varje dag..

Skullcandy missnöjd
Klart det _finns_ skullcandy-lurar med bra ljud. Dock kan man väl räkna med att drygt 25% av det du betalar går till märket samt en ytterligare 25% till design. Jämfört med t ex Sennheiser eller Koss i samma prisklass så är ju min erfarenhet att de två senare märkena har fruktansvärt mycket bättre ljud.

Skullcandy missnöjd
Tjena , jag har ett par in ear scullcandy lurar som jag inte direkt är nöjd med , dom kostade nästan 1000 kr och jag vill byta dom , tror ni de går eller måste dom vara trasiga? de typ ekar i dom för mig... :s

Tillbaka
Topp