SkullCandy

paulFrank

Ny medlem
Tjena, verkar som att folk har lite blandade erfarenhet av Skullcandy, tænkte køpa ett par ICON tror jag, verkar lagom stora så att man kan ha dem nær man åker. Har någon någon koll på den modellen och var man kan køpa de?

//Gustav

jeppenator

Aktiv medlem
tja gustav!

jag har ägt ett par recruits, som börjat glappa efter antal månaders användning!
och sen nu är jag inne på ett par icons.. båda är ungefär lika.. men olika grafik typ..

jag är riktigt nöjd med mina lurar.. sjukt sköna.. enda dåliga är typ att man inte kan trassla ihop dom å lägga i fickan som med ett par snäckor typ.. haha

dom lurarna finns å köpa nästan överallt.. kolla åhlens, stadium, intersport å sånna äffärer.. även teknikaffärer..

skullcandy säljs på väldigt många ställen.. men beror kanske lite på vilken stad man bor i också..

lycka till med köpet!

Roosvall

Medlem
Skullcandy Ti är av min erfarenhet helt ok. Stänger in ljudet så att du inte hör något annat än musik och ingen slipper störas av oljudet du lyssnar på..... :'(
jag knäckte mina...

E

eff

Guest
har kört med icon/recruit samt lowrider båda är bra ljud i men lowridern är lite slapp runt huvet så glider lätt av

superunknown

Ny medlem
Skullcandy Sk pro om du vill ha fetaste ljudet

Icons om du vill ha ett par små och cleana lurar

Ti om du vill ha nåt mittimellan=)

eHogstrom

Aktiv medlem
Iceblue sa:
Funderar på ett par T.I White / Gold , någon som har ett par sådana ? :)
Det ständiga Skullcandy svaret:
Är du är ute efter ljud, så NEJ!
Ditt val om du tycker det är värt och köra på snygga lurar som låter skittrist.
Sjv tyckte jag T.I var obekväma men det är nog beroende på min huvudform.

Monis

Ny medlem
Ska du köpa några för att de är snygga ska du lugnt köpa WESC. Ska du köpa några för ljudkvaliten ska du lugnt köpa WESC
Vill du bli lurad på kasst ljud och passform men rätt ändå rätt snygga ska du lugnt köpa Skullcandy
Mycket lugnt här... tare lugnt:)

Iceblue

Ny medlem
Var innen i den lokala elektrinikaffären idag, då sa de att de hade slutat att ta in skullcandy eftersom det var så många som hade lämnat tillbaka de efter att de gått sönder, så det blir troligtvis ett par WESC för mig istället.

Dejvy

Ny medlem
Köp inte Wesc. Mina har gått sönder och glappar både i första och andra anslutningen. Dessutom är de obekväma att ha på sig en längre stund, gör typ ont. Har haft dem en månad.

Iceblue

Ny medlem
Dejvy sa:
Köp inte Wesc. Mina har gått sönder och glappar både i första och andra anslutningen. Dessutom är de obekväma att ha på sig en längre stund, gör typ ont. Har haft dem en månad.
Verkar som om folk har väldigt olika erfarenheter av WESC lurar, jag tror dock ändå att det blir ett par sådana för min del.

spacepope

Ny medlem
skullcandy går ju fan sönder direkt!
har haft mina typ två månader och de har gått av och jag har ändå varit rätt försiktiga med mina..
men själva ljudet är helt okej tycker jag! sköna och snygga också!

Fiberteknologi

Aktiv medlem
Jag har provat båda, min kompis har TI och jag hade GI innan dom gick sönder.
Skulle säga att det är samma ljud och näsan exakt samma design, Gi har ju kapsylöppnare;) Så det är inte så stor skillnad, där i mot har min kompis lurar hållt ett halvår nu medans mina pajjade i mitten av sommaren och vi köpte dom samtidigt.
Jusst nu har jag SK PRO och där är ljudet lite bättre men ändå inte sån jätte skillnad.

Så välj enligt design tycker jag, inprinsip samma lur.

mpapapap

Ny medlem
någon som har testat Skullcandy Icon? Mina har extremt kass passform och sitter helt snett.. samma för er eller är de bara mitt huvud som är skummt?

Roosvall

Medlem
TI spricker vid fästena som sitter där man ändrar storlek på lurarna. ja trodde de va otur när de sprack på ena sidan i sommras men nu har de spruckit på andra sidan också, iiinte bra.

MountVenus

Ny medlem
DaWie sa:
Jag har ett par skullcandy G.I. Några av de bästa lurar jag vet. Sjukt skarp diskant, kanske lite mycket bas. De sitter också bra på örat också, det är möjligtvis efter många, många timmar du kan få lite ont i öronen då du tar av dig lurarna..

Jag snor denna tråd och frågar lite det är någon som har ett använt ett par skullcandy Icon o har nåt vettigt att säga om dom?
kan ju säga så här: du köper ett par Icon för att dom är fett snygga och alla coola pro´s åker i dom. ljudmässigt är det inget man hänger högst upp i granen. dom sitter alldeles för löst och eftersom dom har så små kåpor hör man rätt dåligt i dem tyvär. vill du ha en rekomendation för ljud så köp heltäckande senheiser eller koss lurar, de är fula men har bra ljud. hoppas du löser. freden

S

Sandlake

Guest
oscarius sa:
palo sa:
TI är mkt mkt bättre,bra ljud!
HAHAHAHA. Den var bra den.

Har haft två Ti's.
Andra paret behöll jag för jag fick dom av grabbarna på scullcandy.
Båda har knäckts.
Ti's ljud, är som sagt, rätt dåligt - men funkar.
TI's ljud suger, ingen bas och plasten spricker latt. Sattsa pa nagot annat an Scullcandy

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp