Fiberteknologi
Aktiv medlem
SkullCandy
Funderar på ett par SK Pro, någon som vet om det är något att ha?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du skojjade va?pHille-026 sa:icon lr lowrider e bässsst
Det ständiga Skullcandy svaret:Iceblue sa:Funderar på ett par T.I White / Gold , någon som har ett par sådana ?![]()
Verkar som om folk har väldigt olika erfarenheter av WESC lurar, jag tror dock ändå att det blir ett par sådana för min del.Dejvy sa:Köp inte Wesc. Mina har gått sönder och glappar både i första och andra anslutningen. Dessutom är de obekväma att ha på sig en längre stund, gör typ ont. Har haft dem en månad.
www.google.seDD_77 sa:lånar tråden lite
var kan man köpa koss ??
HAHAHAHA. Den var bra den.palo sa:TI är mkt mkt bättre,bra ljud!
kan ju säga så här: du köper ett par Icon för att dom är fett snygga och alla coola pro´s åker i dom. ljudmässigt är det inget man hänger högst upp i granen. dom sitter alldeles för löst och eftersom dom har så små kåpor hör man rätt dåligt i dem tyvär. vill du ha en rekomendation för ljud så köp heltäckande senheiser eller koss lurar, de är fula men har bra ljud. hoppas du löser. fredenDaWie sa:Jag har ett par skullcandy G.I. Några av de bästa lurar jag vet. Sjukt skarp diskant, kanske lite mycket bas. De sitter också bra på örat också, det är möjligtvis efter många, många timmar du kan få lite ont i öronen då du tar av dig lurarna..
Jag snor denna tråd och frågar lite det är någon som har ett använt ett par skullcandy Icon o har nåt vettigt att säga om dom?
TI's ljud suger, ingen bas och plasten spricker latt. Sattsa pa nagot annat an Scullcandyoscarius sa:HAHAHAHA. Den var bra den.palo sa:TI är mkt mkt bättre,bra ljud!
Har haft två Ti's.
Andra paret behöll jag för jag fick dom av grabbarna på scullcandy.
Båda har knäckts.
Ti's ljud, är som sagt, rätt dåligt - men funkar.