Snälla människor i revelstoke och red mountain

Duvefelt

Ny medlem
Snälla människor i revelstoke och red mountain
Sitter i en varm husbil i Whistler med planer att åka vidare till revelstoke och red mountain. För att husbilen ska fortsätta vara varm o skön behöver vi lite ström. Någon vänlig själ som vet någonstans vi kan koppla upp oss? Självklart så betalar vi för det!!

//Niklas & Charlotte
 
Snälla människor i revelstoke och red mountain
Hej, är Rossland/red mountain nu. Vad jag hört tidigare brukar det gå bra att koppla in den vid skidanläggningen. Annars är det nog inte något problem att hitta någon nere i Rossland.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp