Snälla människor i revelstoke och red mountain
Sitter i en varm husbil i Whistler med planer att åka vidare till revelstoke och red mountain. För att husbilen ska fortsätta vara varm o skön behöver vi lite ström. Någon vänlig själ som vet någonstans vi kan koppla upp oss? Självklart så betalar vi för det!!
//Niklas & Charlotte
//Niklas & Charlotte