snyggaste skidan/brädan

• Trådstartare Trådstartare zep
  • Start datum Start datum

zep

Ny medlem
snyggaste skidan/brädan
tjenis!

jag tycker att det är väldigt kul med inlägg i detta forum som folk svarar mycket på.. men jag är väldigt trött på alla dessa med musikfrågor.

så därför frågar jag nu er. vilken skida/bräda tycker tycker du är snyggast?? eller om du fick designa en själv, hur skulle den se ut?

själv tycker jag att extrems "big block" är riktigt snygg.
skulle jag göra en så skulle jag nog göra den stilren.. alltså enkel. kanske i vitt och ljusgrått...

hare fint!

snyggaste skidan/brädan
k2 gör snygga skidor med lite träimitationer och sånt.
min drömskida skulle också vara clean, den skulle vara vit och lite genomskinlig typ apples dator möss.

snyggaste skidan/brädan
om jag fick välja hur min dröm snowboard skulle se ut så skulle den vara osynlig med flow bindnigar som är as snygga som inte syns kolt va...

snyggaste skidan/brädan
völkl- v-explosive från fjolåret ganska cool

K2- publik enemy årets

Dynastar- Candide Thovex pro-model var grym när den kom för ett par år sen..

K2- Seth pistol

tycker skidindustrin borde rycka sig i kragen när det gäller skiddesign. Det är för mkt race och hur konstigt det än låter så är det för mkt skidor över det hela också..

brädor har mkt grymmare designs, mestadels iaf.

kan inte komma på vilka brädor jag tycker är snygga ännu..

men min är ganska fin:-)

snyggaste skidan/brädan
Head Mad_trix MoJo och förra året hade nordica ett par helt mattsvart/gråa lagg som var ruskigt läckra

snyggaste skidan/brädan
Jag får allt säga Igneous.

www.igneousskis.com

Spana in FFF 200cm med måtten 153-120-123. Vilken jäkla off-pist-torped. :)

Jag träffade på en som hade ett par med genomskinlig top-sheet och träkärna så där har du din Mac-mus, Still. Dom hade mått som var nåt som 153-130-113, dvs smalast längst bak (utan midja). Jag vet inte vilka mått som stämmer.

Bumtribe har också gjort prototyper med genomskinlig top-sheet. Deras skidor är inte heller fula. www.bumtribe.net

/R

snyggaste skidan/brädan
kolla in volant-spatule.. mkt intressant skida

såg att den inte fanns med på nån sida som jag kunde hitta iaf.

men midjan är bredare än resten av skidan??

snyggaste skidan/brädan
völkl explosive (tror det är den, med gandalf på! , Mad-trix och nya Scracth BC tycker jag är överlägset snyggast.

snyggaste skidan/brädan
Fischer Airstyle och Airstyle NT såklart! Mad Trix (och Mojo) är ju inte heller så fula. Nordicas Beast-skidor är andra läckerbitar.

Förresten, varför denna revolt mot VERSAL i början av en mening. Ganska drygt att läsa era inlägg.

snyggaste skidan/brädan
VAD ÄR VERSALER FÖR NÅT? ;)
kul att skidorna bara blir snyggare och snyggare.

snyggaste skidan/brädan
K2-public enemy
Völkl v-expression årets
Völkl v-ski förra årets me gandalf
Madtrix Mojo
Armada - båda e feta
K2-Seth Pistol
Nordica Beast
helt klart snyggast är lätt Dynastar candide pro model (rastaversion)-cool som fan.

snyggaste skidan/brädan
Sims brädor är ju jäääävligt läckra! (eller hur det stavas?)

Fick jag designa en egen bräda skulle den vara helt genomskinlig och så skulle det finnas bilder av nakna
90-åringar inuti! :D är inte det stilrent!?

Tillbaka
Topp