sprut-innersko

klaringe

Ny medlem
sprut-innersko
Hej köpte ett par pjäxor salomon x-wave 8 förra året. som var mycket sköna och satt bra på foten, i en säsong. Nu har dom blivit något stora. Har pratat med en säljare på en sportbutik angående att göra en ny sprut-innersko. Det låter mycket inntresant. Är det någon som har provat. Skulle vara tacksam för information. pär

sprut-innersko
har aldrig provat dom men alla proffs åker med såna och använder bara sina sponsorers skal.. men har hört att dom inte håller lika länge som man vill att dom ska hålla.. och det är ingen billig investering.. men samtidigt så får du ju den bästa känsla man kan få i ett par pjux... tycker du ska köra på dom, önskar jag hade råd.. peace..

sprut-innersko
Har kört med Conformables sprutade innerskor några säsonger och det är helt överlägset. Om du åker mycket, har problemfötter, ett par skal du gillar och tänker behålla ett tag plus en rejäl hög med pengar så är det helt klart att rekommendera. Viktigast av allt är att du går till en butik som verkligen har koll på vad dom håller på med, tyvärr är det inte så många i Sverige som har det, Alpingaraget är väl ok och jag skulle väl knappast rekommendera att gå någon annanstans här hemma. Tänk på att du måste gjuta en sula på samma gång (om du inte redan har det) så notan hamnar väl på runt 3000:- kan jag tänka mig.

Kolla mer på http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=10786

sprut-innersko
Har samma känga som jag köpte förra året, men jag valde Conformable sprutsko direkt. Helt suveränt, perfekt passform och styvar även upp pjäxan en del. Men ref till föregående att gå till proffs och fixa det.
Anders

sprut-innersko
Har alltid haft grymma problem med pjäxor som har klämt och gjort ont. Köpte förra året därför ett par x-wave 8 med sprutinnersko och efter det är problem helt borta, det är nästan så jag har dom på mig istället för ett par vanliga skor. Kommer aldrig mer att köpa något annat än sprutinnersko

sprut-innersko
Neru Minken inte alla proffs! henke hade inte sprutsko plus en massa andra pjäxor som låg o drällde i globen (vet ej vilkas men men) heheh när kommeru till K-D Macc??

sprut-innersko
joru mickrofån, om vi snackar proffs i slalom,störtlopp, super-G och sånt så har alla det.. vet inte.. kan inte ni komma upp istället?? säsongen börjar den 20:e.. peace

Tillbaka
Topp