Stryn v 29?

quin

Ny medlem
Stryn v 29?
God morgon, som det är för en evigt morgontrött gubbe..

Tänkte packa min bil och dra upp till Stryn vecka 29 när man äntligen får semester.. Är det något att satsa på? Man vill ju inte komma upp och så är all snö bort töad redan. Visst de säger att det är öppet tills 13 augusti men kna man lita på att det är åkbart??

Vill någon hänga med och dela på bensinen så är det lugnt för min del.. Mina vänner saknar tid och pengar för att hänga med så än så länge är jag själv...

Ha det gott.

Stryn v 29?
hejsan, marcus heter jag.
det är nog värt att åka till stryn nu! det sägs att det är bästa snötillgången på nåra decennier!

så jag och min flickvän planerar att åka dit inom en snart framtid, skulle kanske åka med dig och dela soppan på 3?
frågan är vart du bor?

vi kan stiga på i umeå, stockholm eller västerås, eller någon annanstans om det går att lösa.
mycket intresant iallafall!
keep in touch..

Stryn v 29?
jag var där nu vecka 27. d var aloha open den helgen så d var ös! bo på folven och a med dig massa öl! om du inte ska dricka det så sälj d., vi sålde 2 st 3.5 för 50 nok. parken är bra!
ja åkte på baksidan. d var schysst den här veckan med d börjar komma fram sprickor, en snubbe ramla ned i sån när vi va där.

åk dit, skoj

Stryn v 29?
Det är jag och min kusin som skall åka just nu och bilen utgår ifrån alingsås med vägen om göteborg så tyvärr muffin men det är nog en liten stor omväg!

Det var tänkt att åka upp under måndags morgon någon gång och få åka tisdag till fredag, 4 dagar. Plats i bilen har jag en iallafall... behöver nog ha resten av baksätet för packning.

/LL

Stryn v 29?
kostnaden är ju beroende på vad bilen drar och vad man spenderar själv...
Vet inte bensin kostnad men skulle tippa på runt 1000-1500 vilket är lite i överkant så en 500 kr per person som max...

/LL

Tillbaka
Topp