Antoon-hornfeldt
Ny medlem
Studmatta sponsor !
Tja, sitter och undrar om man hade kunnat bli sponsrad av att hoppa studsmatta av att typ visa kläderna och skriva märkets namn och typ filma kläderna noga under vissa klipp i filmerna ? 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alla sponsrade skidåkare tävlar inte? är du jävligt duktig och du vill ha gratis grejer ska du självklart skicka runt en film. Du har liksom inget att förlora på det.linder sa:Nej ska du tävla i studsmatta är det trampolin som gäller och då ligger du förmodligen efter som fan ... finns ju 11-12 åringar som drar dubblar i serier så ... + att dom jag känner som tävlar i trampolin har max spons på tävlingskläder typ :P
Klart alla sponsrade skidåkare tävlar. Det är ju så märket marknadsför sig till viss delv-larsson sa:Alla sponsrade skidåkare tävlar inte? är du jävligt duktig och du vill ha gratis grejer ska du självklart skicka runt en film. Du har liksom inget att förlora på det.linder sa:Nej ska du tävla i studsmatta är det trampolin som gäller och då ligger du förmodligen efter som fan ... finns ju 11-12 åringar som drar dubblar i serier så ... + att dom jag känner som tävlar i trampolin har max spons på tävlingskläder typ :P
NejZackariasL sa:Klart alla sponsrade skidåkare tävlar. Det är ju så märket marknadsför sig till viss delv-larsson sa:Alla sponsrade skidåkare tävlar inte? är du jävligt duktig och du vill ha gratis grejer ska du självklart skicka runt en film. Du har liksom inget att förlora på det.linder sa:Nej ska du tävla i studsmatta är det trampolin som gäller och då ligger du förmodligen efter som fan ... finns ju 11-12 åringar som drar dubblar i serier så ... + att dom jag känner som tävlar i trampolin har max spons på tävlingskläder typ :P
Eller inte.ZackariasL sa:Klart alla sponsrade skidåkare tävlar. Det är ju så märket marknadsför sig till viss delv-larsson sa:Alla sponsrade skidåkare tävlar inte? är du jävligt duktig och du vill ha gratis grejer ska du självklart skicka runt en film. Du har liksom inget att förlora på det.linder sa:Nej ska du tävla i studsmatta är det trampolin som gäller och då ligger du förmodligen efter som fan ... finns ju 11-12 åringar som drar dubblar i serier så ... + att dom jag känner som tävlar i trampolin har max spons på tävlingskläder typ :P
Klart inte alla gör , men skidåkar communityn är lite större än studsmattans som inte ens är en sport så för att man då ska få någon vettig spons så behövs det 2 saker...v-larsson sa:Alla sponsrade skidåkare tävlar inte? är du jävligt duktig och du vill ha gratis grejer ska du självklart skicka runt en film. Du har liksom inget att förlora på det.linder sa:Nej ska du tävla i studsmatta är det trampolin som gäller och då ligger du förmodligen efter som fan ... finns ju 11-12 åringar som drar dubblar i serier så ... + att dom jag känner som tävlar i trampolin har max spons på tävlingskläder typ :P
Ok, nej skit i det då. Linder säger att det inte går. Lägg ner projektet.linder sa:Klart inte alla gör , men skidåkar communityn är lite större än studsmattans som inte ens är en sport så för att man då ska få någon vettig spons så behövs det 2 saker...v-larsson sa:Alla sponsrade skidåkare tävlar inte? är du jävligt duktig och du vill ha gratis grejer ska du självklart skicka runt en film. Du har liksom inget att förlora på det.linder sa:Nej ska du tävla i studsmatta är det trampolin som gäller och då ligger du förmodligen efter som fan ... finns ju 11-12 åringar som drar dubblar i serier så ... + att dom jag känner som tävlar i trampolin har max spons på tävlingskläder typ :P
1. Att man kan prata och marknadsföra sig själv
2. Man kan editera snygga filmer med bra hoppning
Om man då frågar på ett forum om det finns något sätt att få detta på istället för att maila företagen så känns det som man har misslyckats med första punkten :P
Så då är det andra kvar och den fixar man inte av om man bara har kameran stående på ett stativ. Dock snyggt hoppat i selfediten, lite väl många dub backs dock![]()
tänkte bara efter som att om man visar upp typ kläder och sånt man får av märket och sånt noga under filmen såStepup sa:13 års gräns på freeride...
ont så tror jag inte att du kan bli sponsrad. Aldrig hört om det i alla fall.