studsmattehojj

• Trådstartare Trådstartare maxhallgren
  • Start datum Start datum
M

maxhallgren

Guest
studsmattehojj
tjaa, skulle bara säga det att om ni ska ge er på att bygga en studsmattehojj så skall ni vara extra försiktiga och tejpa och ha extra mycket skumgummi under.
hoppade men en polares hojj idag på min matta och pajjade mattan men ett hål...
det funkar ju fortfarande att hoppa osv, men frågan är hur kul det är med hål i mattan och om hålet kommer att bli större osv?
fick ett förslag om att lämna in själva duken till en skomakare och fråga om han/hon kan laga den med elastisk tråd, någon som tror att detta är ett bra alternativ eller skall man bara låta skiten vara och hoppas på att det inte blir större?

pöss.

studsmattehojj
jag har ett litet hål i min matta.
haft de sen förra sommaren. de blir inte större om du inte pillar i det.

mitt hål blev efter att jag kom på den otroligt smarta iden å ta upp stavarna på mattan å hoppa. slutade med att jag stack hål i hopp duken.

har andra polare som smällt smällare på studsmattan. dom hade också hål i sin. men den funkade fint endå,

hur stort är ditt hål?

studsmattehojj
kan ju inte påstå att det är speciellt stort, känner folk som har större hål
mitt är ganska litet.....

Senast ändrad:
studsmattehojj
En kompis har typ 1000 småhål i sin matta för att hans otroligt smarta storesyster och hennes vänner röker när dom hoppar, men som jeppe sade, dom blir inte större om man inte pillar :)

Du kan ju börja med att silvertejpa på ovan och undersidan för då kommer du nog inte råka pilla ned tårna i hålen eller något annat som kan göra ont.

studsmattehojj
låter ju ändå inte som att det kommer gå upp, och har massa polare som har gjort betydligt större hål som har hållt dig.
okey, men vad tror ni om att lämna in den hos en skomakare då? tror ni att det går att laga den där?

studsmattehojj
Jag tror nog att nån skicklig skomakare kan laga hålet, men frågan är om det är värt det?
Det lär ju kosta ganska mycket plus som du säger att hålen går inte upp så lätt.

Tillbaka
Topp