Jag är ledsen, men dina kvinnliga karaktärer faller (precis som i Hobbiten) kort, i detta fall bokstavligt talat kort om en liten, stor karaktär.Heddious sa:(OT: Ygritte, Dany och Arya = coolast i GOT, ja?!)
(ot)Paaaah, Arya kan ha ihjäl Tyrion vilken dag som helst.(/ot)Jibberisch sa:Jag är ledsen, men dina kvinnliga karaktärer faller (precis som i Hobbiten) kort, i detta fall bokstavligt talat kort om en liten, stor karaktär.Heddious sa:(OT: Ygritte, Dany och Arya = coolast i GOT, ja?!)
Tycker du verkligen att det är vem som kan döda vem som utgör en cool karaktär i en historia? Jag, jag, jag, vet inet hur jag ska..vad jag ska...Heddious sa:(ot)Paaaah, Arya kan ha ihjäl Tyrion vilken dag som helst.(/ot)Jibberisch sa:Jag är ledsen, men dina kvinnliga karaktärer faller (precis som i Hobbiten) kort, i detta fall bokstavligt talat kort om en liten, stor karaktär.Heddious sa:(OT: Ygritte, Dany och Arya = coolast i GOT, ja?!)
Det beror på vad det är för sorts historia, men eftersom GOT på det stora hela verkar gå ut på att ha ihjäl sin omgivning tycker jag att det nog är relevant i detta specifika fallet. Även om jag helst hade sett att (nästan) alla fick leva lyckliga i alla sina dagar.Jibberisch sa:Tycker du verkligen att det är vem som kan döda vem som utgör en cool karaktär i en historia? Jag, jag, jag, vet inet hur jag ska..vad jag ska...Heddious sa:(ot)Paaaah, Arya kan ha ihjäl Tyrion vilken dag som helst.(/ot)Jibberisch sa:Jag är ledsen, men dina kvinnliga karaktärer faller (precis som i Hobbiten) kort, i detta fall bokstavligt talat kort om en liten, stor karaktär.
http://replygif.net/i/701.gif
Ja det var en bugg som visades sig när man taggar användarnamn med bindestreck. Nu har jag gjort lite ändringar, så testa gärna igen.Hasse_Lindborg sa:Kan inte tagga
@Mattis-J ??? Skulle göra det i inlägget om frankenboots? Någon bugg på just den kombon?
Funkar nujohan sa:Ja det var en bugg som visades sig när man taggar användarnamn med bindestreck. Nu har jag gjort lite ändringar, så testa gärna igen.Hasse_Lindborg sa:Kan inte tagga
@Mattis-J ??? Skulle göra det i inlägget om frankenboots? Någon bugg på just den kombon?
Bra förslag! Nu sparas datum för när man senast besökte aktiviteter och sin gästbok direkt i databasen istället för en cookie. Så nu kommer nya notifieringar släckas i mobilen (vid ny sidladdning) om du kollat på alla nya notifieringar i datorn.Vattendroppe sa:En annan tanke är att försöka lagra vilka senaste inlägg man tittat på och även pingningar man sett någon annan stans än lokalt på datorn. Det hade underlättat för oss som använder fler än en!
Superlike :Djohan sa:Bra förslag! Nu sparas datum för när man senast besökte aktiviteter och sin gästbok direkt i databasen istället för en cookie. Så nu kommer nya notifieringar släckas i mobilen (vid ny sidladdning) om du kollat på alla nya notifieringar i datorn.
Samma sak för forumtrådar ska jag jobba med.