Tall tees minst 6XL

danilicious

Ny medlem
Tall tees minst 6XL
Tja! Ska köpa lite nya jibberkläder tills nästa resa till åre. Tänke kolla om ni vet någon bra sida där man kan köpa tall tees. Top streetwear har inga 6XL. Funderar på Hoodboyz, någon som vet hur det är att beställa där? Eller tipsa gärna andra sidor men FETA t-shirts :D

Tall tees minst 6XL
skulle igentligen inte rekomendera hoodboyz då deras talltees är lika breda som långa..
Jobbigt när dom ska hänga under jackan då det bara blir massa väck.. kolla jivecompany.se. mycket smalare..

Tall tees minst 6XL
Kruxelidux_gangsta-thug sa:
sy själv yao! Bara att ta två gammla tees, välj hur lång tll tee du vill ha, klipp isönder en, sy fast, ta en 5 Xl tall tee över så att man inte ser sömmen :)
Alternativt att man klipper sönder och sen drar ner den delen i brallan så hänger den fortfarande ut ur jackan om det är tanken. Om du vill shredda utan jacka blir det dock en helt annan femma.

Tall tees minst 6XL
om du ska till åre kan du köpa på adventurezone, dom som jobbade där sa också att dom skulle ta in lrg i 4-6xl:) men det kommer senare:(

Tall tees minst 6XL
www.nocopy.se har nu kommit med en "+L - The jibber choice" kollektion, det innebär att kläderna är längre och jag har själv en medium ur den kollektionen, den går just över knäskålen på mig. och jag tror det finns storlekar upp till xl eller xxl - Kolla där!

Tall tees minst 6XL
danilicious sa:
Tja! Ska köpa lite nya jibberkläder tills nästa resa till åre. Tänke kolla om ni vet någon bra sida där man kan köpa tall tees. Top streetwear har inga 6XL. Funderar på Hoodboyz, någon som vet hur det är att beställa där? Eller tipsa gärna andra sidor men FETA t-shirts :D
Vad är det som är så nödvändigt med att ha en mega stor talltee just för dina Åre resor?

Tänkte mest att du hade ju samma problem i april -> https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=54429

...

NinjaBoii sa:
ocgh edoggo har inte heller tall tees utan bara M,L,XL. därimot har han tall hoods
Är du dum på riktigt?

Edoggo har inga vanliga storlekar eftersom det är orelevant på tall tees...

Dom har 80-110, vilket betyder 85-115cm (dom har 5cm längre tall tees så man kan matcha med deras hoodies...

Så sluta skriv sånt här skit.

Däremot kan jag tipsa trådskaparen om Adventure zone i Åre... Dom har tall tees upp till 6xl och dom är långa och smala! betydligt smalare än min tall tee från hoodboyz men lika lång. dom kostar 150kr styck och finns i lite blandade färger :)

cleverkev sa:
om du ska till åre kan du köpa på adventurezone, dom som jobbade där sa också att dom skulle ta in lrg i 4-6xl:) men det kommer senare:(
Fanns inget över 3xl nu va? Jag va inne idag och kollade lite men den lila jag kollade på fanns bara i 3xl, men kollade inte dom vanliga gröna/röda .. :D

Senast ändrad:
Tall tees minst 6XL
StraightAir sa:
www.nocopy.se har nu kommit med en "+L - The jibber choice" kollektion, det innebär att kläderna är längre och jag har själv en medium ur den kollektionen, den går just över knäskålen på mig. och jag tror det finns storlekar upp till xl eller xxl - Kolla där!
Dom gör alltså en TallTee-kollekion, utan att ha ett enda vitt plagg?! Hmmmm.... Hur tänkte de då?

Tall tees minst 6XL
R-R sa:
StraightAir sa:
Dom gör alltså en TallTee-kollekion, utan att ha ett enda vitt plagg?! Hmmmm.... Hur tänkte de då?
håller faktiskt med, det är ju rätt tråkig att dom bara har svarta/rosa kläder.. jag skulle vilja ha mycket mer färg i deras kollektion!

Tillbaka
Topp