Testat Rossignol S 3 w el. Atomic century w?

Hellann

Ny medlem
Testat Rossignol S 3 w el. Atomic century w?
Hej! är ute efter roliga offpistskidor till vintern och har kollat runt lite. Funderar på rossignols s 3 w eller atomic century, båda verkar kunna vara kul, ganska breda och med rocker (och inte är så förfärligt dyra). är det någon som har provat någon av dom?

tacksam för svar :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp