Tjockisens Guide till McDonalds

Snorkel:
Daytona wings baby!

Burger King, vet i fan hur den inte kom med. Prioriteringar. Rekommendationer noterade! Tackar!

Gos:
Burger-turné å burger-turné, jag var där och firade jul! Men kan absolut rekommendera en mat-resa =) Hänger mest i den djupa södern.

Var för ungefär 2 timmar sedan på max med trådskaparen. Det gick smärtfritt. Alltså kan dessa knep appliceras på andra kedjor också om vi nu utgår ifrån behagligheten av vår matstund tillsammans.

Frågan är ju om topic är bakvänt formulerat eller ej? McD's guide till tjockisen borde ju rimligen utgöras av menyn på sagda etablissemang. En tjockis blir ju inte tjockis right away liksom, någonstans måste det börjas och en McD meny är väl inte en helt osannolik början på the making of a tjockis.

Cheeseburgaren är död. Länge leve cheeseburgaren.

Det är med sorg jag konstaterar att McDonalds tvingar mig att sparka liv i den här gamla tråden. Efter ett par (obesvarade) mail till McSvar finner jag läget helt hopplöst. Vad i helvete är det som händer?

Ja, som ni förstår är det, de nya "beställningsautomaterna" som är problemet.

Fyfan. Ur led är tiden och den ljusnande framtid är vår va?

Det är numera helt jävla omöjligt att gå in på McDonalds och lägga den optimerade super-stöd-beställningen: Tre cheeseburgare och en mellancola.

På många restauranger är det numera onormalt omöjligt att beställa direkt i kassan. Och finns det en person bakom kassan är detta en jävla fälla. Att närma sig är som att anfalla Dödsstjärnan. Sköldarna är uppe. Och inga små björnjävlar kämpar för sina liv nere på skogsmånen Endor. Det är lönlöst.

Vad du än gör, i beställningsautomaten eller i den fiktiva kassalinjen, så kommer din beställning hamna sist av alla beställningar. Bakom Happy meals, specialbeställningar och familjemiddagar. McDonalds har blivit allas vår mardröm: Max. Maten förefaller lagas efter att en beställning är lagd. Att få med sig 3 gudomliga cheeseburgare och likt vilken trollkarl som helst glida vidare i livet är numera omöjligt. (Att vråla "Mellon" fungerar inte. Tro mig.)

Din beställning hamnar sist i kön. Det ligger inga cheeseburgare och gottar sig i "rännan" bakom kassan längre. Allt du kan göra är att stå och glo på skärmen där din beställning förbereds i all evighet.

Jibberisch sa:

Det är med sorg jag konstaterar att McDonalds tvingar mig att sparka liv i den här gamla tråden. Efter ett par (obesvarade) mail till McSvar finner jag läget helt hopplöst. Vad i helvete är det som händer?

Ja, som ni förstår är det, de nya "beställningsautomaterna" som är problemet.

Fyfan. Ur led är tiden och den ljusnande framtid är vår va?

Det är numera helt jävla omöjligt att gå in på McDonalds och lägga den optimerade super-stöd-beställningen: Tre cheeseburgare och en mellancola.

På många restauranger är det numera onormalt omöjligt att beställa direkt i kassan. Och finns det en person bakom kassan är detta en jävla fälla. Att närma sig är som att anfalla Dödsstjärnan. Sköldarna är uppe. Och inga små björnjävlar kämpar för sina liv nere på skogsmånen Endor. Det är lönlöst.

Vad du än gör, i beställningsautomaten eller i den fiktiva kassalinjen, så kommer din beställning hamna sist av alla beställningar. Bakom Happy meals, specialbeställningar och familjemiddagar. McDonalds har blivit allas vår mardröm: Max. Maten förefaller lagas efter att en beställning är lagd. Att få med sig 3 gudomliga cheeseburgare och likt vilken trollkarl som helst glida vidare i livet är numera omöjligt. (Att vråla "Mellon" fungerar inte. Tro mig.)

Din beställning hamnar sist i kön. Det ligger inga cheeseburgare och gottar sig i "rännan" bakom kassan längre. Allt du kan göra är att stå och glo på skärmen där din beställning förbereds i all evighet.

Både det bästa och sämsta jag läst på länge.
Jag lider med dig, men ditt inlägg fick mig att skratta.

Jag menar att beställningsautomaterna är en kapitalistisk konspiration för att slutgiltigt sarga den redan trötta arbetarerklassen och då kunna absolut genomföra den stora planen för världsherravälde åt alla börsmäklare.

Tillbaka
Topp