Uthyrning i Andermatt

Ceddan

Medlem
Uthyrning i Andermatt
På väg till Andermatt v.6 Var där även förra året och hade då skidor med mig. Men i år är skidorna sålda och frågan är om man ska köpa nya eller chansa på Andermatts uthyrnings utbud. Har för mig när vi kollade runt förra året att utbudet var start begränsat till äldre smala skidor.

Men som sagt kollade väl inte jätte noga. Så frågan är helt enkelt finns det bra uthyrning i Andermatt (fetingar) i så fall vilken av shoparna rekommenderas.

Snöläget just nu?

Uthyrning i Andermatt
JA tycker du inte SUMO är fet nog så då vet jag inte. Har tre stycken SUMO i hyran här nere. En Spatula, Birdos, Hendryx(snart) Dynastar Pro XL, Head Mojo 105. Räcker inte det till så??? Vet inte riktigt var du kollad förra året eller med vad.

//H

Ps. Sport4You är Andermatts freerideshop nr 1 och så talar viss del av personalen svenska ;)

Uthyrning i Andermatt
Tack Hasse, Som sagt hade ju skidor med mig. Så scannade bara utbudet som hastigast. Men det låter ju på dig som att utbudet finns och räcker till.
Eftersom du låter initierade och rekommenderar Sport4You och den svenska personalen där, kanske du även har koll på snön ;)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp