Uthyrning i Andermatt
På väg till Andermatt v.6 Var där även förra året och hade då skidor med mig. Men i år är skidorna sålda och frågan är om man ska köpa nya eller chansa på Andermatts uthyrnings utbud. Har för mig när vi kollade runt förra året att utbudet var start begränsat till äldre smala skidor.
Men som sagt kollade väl inte jätte noga. Så frågan är helt enkelt finns det bra uthyrning i Andermatt (fetingar) i så fall vilken av shoparna rekommenderas.
Snöläget just nu?
Men som sagt kollade väl inte jätte noga. Så frågan är helt enkelt finns det bra uthyrning i Andermatt (fetingar) i så fall vilken av shoparna rekommenderas.
Snöläget just nu?