vad är det värsta nån sagt till dej i backen?

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
hahah, kanske världens roligaste tråd.
får ingen luft :D

- Ska vi åka sittliften upp?
- Ja.
- Okej.

usch, det är lite kusligt nu när jag tänker tillbaka på det

Senast ändrad:
JAg krocka med en stum tjej en gång ... ja antar att hon skulle sagt nåt elakt om hon kunde men hon stöna mest :D haha stackare ;D

De va nån jävel som spotta på mej från sittliften i romme:( bra sikte måste ja erkänna:P
Sen skrek han nåt i stil me " jävla fitta dra åt helvete" utan anledning...

jag blev hotad med en stav mot halsen en gång ! han kallade mej rätt mkt oxå kommer inte riktigt ihåg :P

Springen sie nicht bitte in der pist bitte!

Va nån rysk kärring som försökte snacka tyska med mej när jag hoppade runt lite.

hahah, jag har bllivit utskälld på tyska en gång och en gång ramla en tjock tysk av ankaret innan mig så han låg ner när jag kom och tog tag i mitt ben så jag ramlade i liften. Så då skällde jag ut han tror jag iaf, eller så vara jag så liten så jag vågade inte.

hahah å just det när jag drog ett drop under en lift i Hemsedal ropade en från liften på go göteborska HOPP DROP!!

Inte sagt till mig men efter ett åk i puckelpisten sa några puckelkids till honom:
Det syns att du har teknik fast du är gammal. (ska väl tilläggas att han åker skiten ur dem alla dagar i veckan).

Stod i liftkön och så kommer en gubbe och kör över mina skidor

"scRAATCH"
- hallå?
- men du stod ju i vägen.

Perka sa:
"Ta den där plankan och stick till barnbacken" - sa en uppretad familjefar samtidigt som han kastade sin stav på mig. Efter det tog det många år innan jag provade mono ski igen.
Fyyy va roligt!! skrattar fortfarande... haha

Keep the monoskiing up!

hade kört en box i kungsberget och gick upp i backen för att dra den igen
då sitter en brädåkare och chillar lite då kommer en blades åkare och en jeans-åkare och säger att man inte får sitta i backen osv. brädåkaren svarar med ett flin. då såger jeans-åkaren va ful du är och åker sedan och hoppar på kicken till boxen....

Senast ändrad:
en jävla gubbe sa ått mej o polarna att vi gick före i liftkön men i själva värket stod 3st där o det kom 3 till för vi skulle åka med varrandra i liften oo senare kommer gubben upp o säger att jag sagt jävla hora till hans barn:S och han hotade att ta våra liftkort men som tur var så kom jag iväg med livet i behåll och dagen var räddad:D

Senast ändrad:
Jag kom på nu! Linus Stevrin sade till mig när ja skulle försöka lära mig raila för ett par år sedan följande; "Men hur fan railar du människa?"

Odlander sa:
Stod i liftkön och så kommer en gubbe och kör över mina skidor

"scRAATCH"
- hallå?
- men du stod ju i vägen.
Han kanske tyckte att dina Urban triplets inte var rätt för dig o kirrade ett par scratch(es)?

FarFaR_kIM sa:
var i trysill med skolan å jag å en polare åkte upp ¨på platån på största hoppet å stod där i fem minuter så kommer de en kille å säger "de är ett hopp" med lite små sur röst de är den hårdaste nån sagt till mej i backen :P som jag minns ella fall lägger inte sånna saker på minnet
vem skulle inte lacka ur på d?

jag gapade idiothora till en ful dansk ihelgen, motherfucker körde över mina skidor. han hävdade även bestämt att det var mitt fel och hotade med spö.

Senast ändrad:
ekdahl sa:
jag gapade idiothora till en ful dansk ihelgen, motherfucker körde över mina skidor. han hävdade även bestämt att det var mitt fel och hotade med spö.
ooooh va han sa!!

ekdahl sa:
jag gillar att skrika fula ord åt snowbladesåkare som blockar kickarna och hoppar på kickarna till railsen men dom railar inte, nej dom vill flyga 1 meter och göra gjupa spår i kickarna!

död åt snowblades!
När jag var i Uhamnbacken, hörde jag dig skrika "horunge" åt ganska många oxå ;) :P

"ge fan i och vara så jävla kaxig, för att min farsa är starkare än dig!".... jag tycker faktist att han blev lite ägd :)

Jag hörde inte hur diskutionen gick till men en puttade en kille så kan ramlade och traslade in sig i nätet vid liftkön;) haha vad jag blev full i skratt

Sur tjej: Va fan, man ska fan inte cykla i en skidbacke!
Jag: Vi får det.
Hon: Vem fan har sagt det!?
Jag: Ägaren.

det värsta jag sagt till någon:

Var i Wäsa på kvällsåk, hade kört en massa boxar och kände att jag skulle testa någonting lite större, var lite trött på att klocka alla boxar. så jag bestämmer mig för att ta trappboxen, en kink.

dock ser landningen lite uppkörd å jävlig ut, så jag frågar en kille framför mig hur landningen är.

- ja, landningen är väl helt ok..
- men alltså, den ser lite uppkörd å jävlig ut..
- landingen är bra, men de är ju en trappa på sidan om..! säger killen.
- men vaddå? Man ska väl inte köra i trappan?

Kan avsluta med att jag klockade boxen med en nosepress ;)
----------------

En annan gång i Tandådalens park, så bestämmer jag mig för att köra en box, som Tandådalen dock är kännt för så är det alltid en massa ungjävlar danskar å skit ivägen i hela parken.

Nära boxen så står det en gubbe på typ 40 år, jag väntar i fem minuter om på att han ska flytta sig, vilket han aldrig gör. Jag börjar vifta lite med armarna för att han ska flytta på sig, vilket han inte reagerar på.

Dålig på å uppfatta avstånd som jag är, så tänker jag; "Äsch, det går säkert bra". Så jag kör ned mot boxen, å tweakar ut en ordentlig jävla boardslide.

Vilket resulterar i att min nos drar in i gubbens knäväck, och han faller omkull!

Jag kör vidare, och efter en liten stund så vaknar jag till av att någon puttar ner mig på backen och skriker någonting som jag inte kan urskilja.
Detta visar sig vara gubben, som kört ifatt mig, för att putta ner mig.

Han står och skäller på mig i typ fem minuter.

När han snackat färdigt så tar jag ur hörlurarna ur öronen och frågar

- Ursäkta, jag hörde inte, kan du ta det en gång till?

----------------------------------

Hört av en polare:

Polaren åker har vart på Candy Jam i Åre, efter kvalåken så drar hon några sista åk, och hamnar bredvid hetaste killen i liften.

Som hon beskrev han så hade han oakleygoggles,
pannband med blött lite småsvettigt hår som sticker upp,
en randig uppknäppt hoodie och en guldkedja hängandes ned mot ett snöstänkt brunbränt bröstmuskelparti.

Väl en bit upp i liften så börjar dessa å snacka.
Killen börjar gräva sig i skrevet, undertiden som han ursäktar sig och säger att han fått in en massa snö.

Enligt tjejen så slutade det hela med att de diskuterade genomskinliga hotpants för tjejer..

Ni kan ju gissa hur resten av dagen slutade ;)

-----------------------

Något av det värsta som kanske hänt personligen, var när jag var på en tävling i Wäsa, där jag körde lite femmor å treor i näst största kicken.

Speakern var helt galen och skrek:

- DEN HÄR KILLEN VET FAN HUR MAN KÖR! HAN KÖR SÅ JÄVLA HÅRT! ETC

På slutet av tävlingen så plockar jag av mig hjälmen och kör ner till min mor. Som då berättar att speakern hade kommit fram till henne och bett om ursäkt för att han kallat hennes dotter för kille ;)

Jarle här på freeride sa att jag var en ful lite jibber :U

JohanStahlberg sa:
Någon sa att jag såg ut som en skidåkare en gång! Hårt slag för en brädåkare! ;)
vafan johan?? du är ju skiier, om du ska orka släpa runt på alla dina kameror å ölburkar å allt skräp du har med dig i backen ;)

Jag åkte förbi en kille som var några år äldre i liftkön, han åkte snowblades. Men iaf så knuffa han till mig och sa "jävla fi** unge", och då sa jag "ÄR DU" då var ha på väg att hoppa av liften men han gjorde det inte. Senare på dagen såg jag han i backen och han var SÄMST!

Senast ändrad:
Blooman slog mig med sin skida det gjorde ont

de va en gång då jag åkte lite för nära liften för att få tag på lite orört puder -
när jag kommer ner till liften så kommer SLAO nissem och säger-

vad tror du att du håller på med, de där blir varning på liftkortet och ett besök hos dina föräldrar.

my story.

Nere i Chamonix åker vi i grupp med guide. Jag och min kompis bestämmer oss för att för en gångs skull försöka hänga på guiden i liftkön. Ligger hack i häl på guiden och knör mig. När vi börjar närma oss liften är de en gubbe från england som frågar mig:
- Hey! Where you from.
- From Sweden.
- Ahhh... You que like a french.
Båda skrattar och ja släpper snällt förbi gubben. Vet inte riktigt om de va en komplimang:S

Tillbaka
Topp