C
Charlees
Guest
vad är det värsta nån sagt till dej i backen?
hahah, kanske världens roligaste tråd.
får ingen luft :D
får ingen luft :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HAHABackner sa:Jävla sosse, han tyckte att jag åkte för nära honom.
Slutade med att jag tryckte till honom så han ramlade.
Fyyy va roligt!! skrattar fortfarande... hahaPerka sa:"Ta den där plankan och stick till barnbacken" - sa en uppretad familjefar samtidigt som han kastade sin stav på mig. Efter det tog det många år innan jag provade mono ski igen.
Han kanske tyckte att dina Urban triplets inte var rätt för dig o kirrade ett par scratch(es)?Odlander sa:Stod i liftkön och så kommer en gubbe och kör över mina skidor
"scRAATCH"
- hallå?
- men du stod ju i vägen.
vem skulle inte lacka ur på d?FarFaR_kIM sa:var i trysill med skolan å jag å en polare åkte upp ¨på platån på största hoppet å stod där i fem minuter så kommer de en kille å säger "de är ett hopp" med lite små sur röst de är den hårdaste nån sagt till mej i backen :P som jag minns ella fall lägger inte sånna saker på minnet
ooooh va han sa!!ekdahl sa:jag gapade idiothora till en ful dansk ihelgen, motherfucker körde över mina skidor. han hävdade även bestämt att det var mitt fel och hotade med spö.
När jag var i Uhamnbacken, hörde jag dig skrika "horunge" åt ganska många oxåekdahl sa:jag gillar att skrika fula ord åt snowbladesåkare som blockar kickarna och hoppar på kickarna till railsen men dom railar inte, nej dom vill flyga 1 meter och göra gjupa spår i kickarna!
död åt snowblades!
vafan johan?? du är ju skiier, om du ska orka släpa runt på alla dina kameror å ölburkar å allt skräp du har med dig i backenJohanStahlberg sa:Någon sa att jag såg ut som en skidåkare en gång! Hårt slag för en brädåkare!![]()