Njutaren
Ny medlem
Valet 2010
Sverige blir ju rasistiskt om vi inte tar emot fler invandrare. Visst? Blir besviken när jag ser invandrare kastas på hög, och svenska befolkningen inte inser att något är fel. Släng ut Tvn, riv sönder tidningarna och kliv ut i verkligheten.Jarle sa:Jag tycker att det rent ut sagt att det ser förjävligt ut. Vi tar in massa användbara personer, slänger dem på hög i någon förort utan möjligheter till integration. På vilket sätt är det gynnsamt för en immigrant?
Precis som ekebom säger behandlar vi immigranter dåligt (nåja, de från västvärlden har det väl bra, men de har knappast de integrationsproblem som andra har heller).
Sök gärna upp den dokumentären jag skrev om tidigare i tråden, kom tillbaka och förklara för mig att det bara är "kulturberikade" (ett ord som anses rasistiskt om det ska vara PK) som har problem med att komma in i samhällen.
Som det ser ut idag gynnar inte invandringen oss på något vis. Faktum är att vi skulle kunna spara 19 miljoner på att stänga gränserna 1 år.
Av ren nyfikenhet. Jarle, vad tänker du rösta på? Och ja, jag ser gärna dokumentären om du ger mig ett namn på den.
EDIT: Såg att du tänker rösta blank.
Senast ändrad: