Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inte Breithorn, jag har tydligen lurat er ordentligt.Klurigt. Kan det vara Breithorn 4164 m kanske?
Ja, visst är det Helags!Helags, 1797?
Veslebjörn? Hade varit kul att testa åkningen på baksidan ner mot leirvassbu nån gång.Vilken är toppen till vänster?
Also... vi får nog definiera vad en "topp" är för något.Lite högt upp.
Haha, inser att den är tuff med väldigt få referenspunkter. Sälenfjällen ligger toppen i.
Felaktigt. Tips. Ligger en stuga längre ner i bilden.Also... vi får nog definiera vad en "topp" är för något.
Kan det vara Skarsåsfjällen i mitten med Näsfjället lite till höger, och Sälen Stöten skulle i så fall ligga till vänster i bilden?
Eller har jag uppfattat frågan fel, men ska alltså gissa på vad som är bakom dig i 180 gr riktning mot bilden?Felaktigt. Tips. Ligger en stuga längre ner i bilden.
Min rygg! Vad för topp som är bakom den. Näsfjället är både utanför bilden och felaktigtEller har jag uppfattat frågan fel, men ska alltså gissa på vad som är bakom dig i 180 gr riktning mot bilden?
Vad är bakom ryggen? Din rygg eller någon ås-rygg i bilden?
Näsfjället?
Vi är då utan tvekan i Sälenfjällen…: Jag har identifierat ett kalhygge och ett grustag med rätt former och konturer.![]()
Pang boom! RättFast nu ändrar jag mig till Stor-Närfjället.
Edit: Jag har identifierat ett kalhygge och ett grustag med rätt former och konturer.![]()
Nej, jag tog den faktiskt på ett kalhygge och ett litet grustag långt i bakgrunden. Annars fanns det inte mycket identifierbara konturer att gå på.Pang boom! RättTrodde det var raststugan som skulle vara lättast att gå efter som knappt syns där nere
![]()
Jag har inte gjort något med bilden, det är en sådan liten avståndsskylt som står längs motorvägarna i Europa.@PisteCarver , berget har jag noll koll på men jag funderar på varför det står 108,5 på bilen till vänster. Har du satt in det för att dölja personerna?
Visst är det Pilatus, @Kalle_Luzern 's "hemmaberg".måste väl vara Pilatus?
NopeAmmarnäs.
Tror jag inte men så långt tänkte ju inte jag : )Nope
Finns det sittlift där?