Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite dåligt med internet här ibland@FilipNorin kanske sover? Hårt säsongarliv i Verpan(Visste ni förresten att jag jobbar ihop med hans mamma?)
Well, jag har inte fått ihop fler vinterbilder än så det får bli en fråga från höstens resor:
Vad heter bi-floden som rinner ut i den större, välkända floden?
I Verbier för vintern nu alltså? Goddamn vad jag blir avunds.... Glad för din skull menar jag! Kommer bli hur bra som helst.Lite dåligt med internet här ibland![]()
Jajemän!Jag tror det är Nahe som rinner ut i Rhen.
Grattis!!Tror det är klättercentret vid Telefonplan.
Aha!Typ här borde du ha stått när du tog bilden….??
Visa bilaga 14437
Näe, men jag håller med, vad tusan är det som händer här?
betala 570kr/dag för att stå i den där kön...På vilken skidort ser köerna ut så här på sportlovet???
Visa bilaga 14441
Nej man får mer för pengarna, man betalar inte bara för den kön, det finns nog fler köer i systemet.betala 570kr/dag för att stå i den där kön...
En chansning!
Uppifrån vänster och ner:
Jupiter, Saturnus och Venus.
Hela nederdelen av bilden, Tellus…
Vad heter då?Helt perfekt! Jag är impregnerad (eller vad det heter)! Och stilbonus för Tellus. Din tur igen!
Visa bilaga 14446
Har Oumuamua kanske något samband med "Korv-in / korv-out" i Åre Sadeln?1. Är nog Oumuamua som kommit tillbaka.
Grymt!!!Snövesslan?
Tog ett tag, är googles fotografer portförbjudna i Kläppen?!?Grymt!!!![]()
Jag väntar till i kväll när jag ska ut och fota stjärnhimlen.Tog ett tag, är googles fotografer portförbjudna i Kläppen?!?
Jag har slut på bilder och lämnar ordet vidare till vem som helst som tidigare postat högst 20-talet bildgåtor här. Om ingen nappar så är det fritt fram för alla kl 14.
Japp inga fotografer i paradiset!!Tog ett tag, är googles fotografer portförbjudna i Kläppen?!?