Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Yes box!, spot-on Det var väl inte för svårt? Långt bort i systemet från St Anton, Schröcken-Warth. Över till fredw; för en garagegåta?

Ok! Vi var där förra vintern så jag borde väl ha känt igen det. Var det du som kände igen min bild från Schröcken tidigare i år?

Nu var det PC som gjorde grovjobbet istället, som så ofta, så jag ger bollen till honom!

Ok! Vi var där förra vintern så jag borde väl ha känt igen det. Var det du som kände igen min bild från Schröcken tidigare i år?

Nu var det PC som gjorde grovjobbet istället, som så ofta, så jag ger bollen till honom!
Nej, tyvärr missade jag den, fast jag känner ju knappt igen Matterhorn på bild så... Det var otroligt tomt på åkare i Warth och Schröcken när man kom från mer centrala delar av systemet. Kanske läge att bo där nästa gång....

Åh tack @fredw ! :)
Då ska vi se vad vi kan hitta på...

Schröcken?
Det var jag som tog den @fredw .;)

Senast ändrad:
Här går det upp en kabinbana (toppstationen är markerad med röd pil).
Vad heter kabinbanan?
1640119355661.png

Tack! Då kommer den här. Vad heter skidorten?

Bilagor

• 20210213_103059.jpg
    20210213_103059.jpg
    969.7 KB · Besök: 70
Nej.
La Isleta / Gran Canaria?
Nej.
När jag för ganska många månader sedan hade med en bild från ”Grankan”, så tog @STORPOTATEN den med sina fuskiga bildsökningsprogram, men lovade samtidigt dyrt och heligt att han aldrig varit där.:ROFLMAO:
Är nog lite för charter-pinsamt för honom…😆;)
Om vi räknar in Gibraltar till Spanien så är alla överens om att det är Spanien. Det låter bra, fortsätt på det spåret. Men glöm det som tydligen kallas "Grankan"...där har jag som sagt aldrig varit. Alldeles för charter-pinsamt... 😉
Däremot spelar Penon de Ifach en viss roll här.

Tillbaka
Topp