Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst gör det. Hopptornet och det andra hör till strandbadet Lido.Påminner om utsikten från Lido Beach house i Luzern om jag inte minns helt fel.....
Utmana mig inte….Det här var ju riktigt kul när svårighetsgraden sänkts lite och PC o Potatismoset är upptagna med att semestra..... ;-)
Sharp city??Tack!
Vilken stad befinner jag mig i?
Nja, det smeknamnet har jag aldrig hört.Sharp city??![]()
Yes!
Vid ett tunnelprojekt i Seattle fick folk rösta på namnet på borren. Namnet som vann var Mudhoney. Som förövrigt är ett helt ok band från SeattleTunnelborrarna brukar ju ha kvinnonamn. Gabi kanske???
Ja, precis!Aha, den står vid transportmuseet i Luzern!!!
Albybacken blir tidigast i morgon…..Får vi kanske snart se Hawken huda uppför pulkabacken i Alby iförd lavinryggsäck?![]()
Jag misstänkte att du skulle vara snabb på detta berg......Ett favoritberg det där. Bänkar mig själv en stund.![]()
Snyggt!!Bristen?
Snyggt!!
PC och SP är chanslösa när de (SP åtminstone) är upptagna med att lapa sol och hinka i sig Sangria…..
Belysningen tänd mitt på dagen.Denna backe är inte brant. Faktum är att den nästan går att åka åt båda hållen…
Vad heter backen?
Visa bilaga 18717
Inte Moseterheisen! Det tar enligt Google maps ca 88 timmar att promenera till fots från Mosetertoppen till platsen på bilden.Jag chansar på att det är Moseterheisen och grön pist nr 4.
Edit: Sådana liftar heter förresten på norska ”tallerkenheis”….![]()