fredw
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Lokattliften och grön 115 i Åre Björnen då?
Det närmar sig! Bilden är tagen ca 1200 meter från Lokattsliften. Fågelvägen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lokattliften och grön 115 i Åre Björnen då?
Dubbelfel av @PisteCarver ..Det närmar sig! Bilden är tagen ca 1200 meter från Lokattsliften. Fågelvägen.
korrekt! Din tur!Copperhill liften och grön 122?
Du har ju sett det här berget och den här vyn för bara ett par månader sedan.Nu när riktiga bergsspanarna har återkommit är det läge för praktikanterna att ta flera steg tillbaka och bara se o lära….![]()
Okej, så kör vi på ”krogar”…..Ja, det är Nottinghams slott. Jag är inte så intresserad av slott, men där finns också äldsta krogen i England, nästan 1000 år gammal. @Hawk100 får nattskiftet.Visa bilaga 18723
Du är grym!!Knettsetra, Trysil?
Jo, det är faktiskt i Norge!!! Men de flesta besökarna/turisterna i Trysil är nog från Sverige skulle jag gissa…Glass! Inte plastkoppar? Veteöl och skumpa? Så, det kan inte vara i Norge? Kanske Danmark?
P.s. Men någon dricker Ipa, så, det är i Skandinavien, absolut inte Alperna!
Förklarar nog varför de måste skärpa sig på restaurangerna.Jo, det är faktiskt i Norge!!! Men de flesta besökarna/turisterna i Trysil är nog från Sverige skulle jag gissa…![]()
Visst är det i Laub, och det räcker som svar så här på en lördag i semestertider.Är det någon udda variant på Laub??![]()
Japp!!Glaciärexpressen
Oh det var så enkelt, återkommer snart med en bild.
Fel landNaxos Grekland ?
Lär ju börja gissa för att få ledtråd : )
Också fel landCape St Vincent?
Fel landKroatien?
Stämmer bra vi bodde i Calvi. Jäkligt trevlig ö med smala slingrande vägar där du inte ska anlag för svindel..La Revellata, Korsika? Nära Calvi