MrHotDog
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Nu börjar vi närma oss. Vi var i MtBaker tre dagar sen åkte vi vidare hit.MtBaker?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu börjar vi närma oss. Vi var i MtBaker tre dagar sen åkte vi vidare hit.MtBaker?
Där satt den. Den har varit med tidigare då löste ni det på några timmar. Din tur @FreeHeelBlumenBara några kvar att gissa på då...
Crystal Mountain?
Kunde vi inte ha fått se en bild på Mt Rainier?Där satt den. Den har varit med tidigare då löste ni det på några timmar. Din tur @FreeHeelBlumen
Nej och USA är nog ingen delstat...Nja New York är nog inte huvudstad i Usa..![]()
En kiosk från Scan med Korv-in-korv-ut?Vad kommer jag se på den här bilden om några år? Håller tummarna!
Washington är huvudstad i Usa och Washington State är en delstat. Edit såg att det kanske gick att missförståNej och USA är nog ingen delstat...Din ledtråd gick att misstolka vilket jag lyckades med!
![]()
Jag tänkte också först på det, men det är Albany som är huvudstad i delstaten New York.Nej och USA är nog ingen delstat...Din ledtråd gick att misstolka vilket jag lyckades med!
![]()
Det har du rätt i. Dubbelfel av mig (och jag drog nästan med mig HerrVarmKorv i felet!!)Jag tänkte också först på det, men det är Albany som är huvudstad i delstaten New York.
Det är väl Klyftvallen som är tänkt att få sig lite nya pister och liftar gissar jag?Visa bilaga 21513
Vad kommer jag se på den här bilden om några år? Håller tummarna!
Och säkerligen en eller två Scan ski-thru!En kiosk från Scan med Korv-in-korv-ut?
Klyftvallen stämmer bra, om det inte hittas några ovanliga lövhögar eller liknande.Det är väl Klyftvallen som är tänkt att få sig lite nya pister och liftar gissar jag?
Och säkerligen en eller två Scan ski-thru!
Le Pub Mont Fort, stället där allt kan hända, och vanligtvis också gör det. Då är det en smal sak att trolla bort ömmande fötter.Pub mont fort?![]()
Jag är där själv nu så @Ivo del Scandi får ta nästa bildLe Pub Mont Fort, stället där allt kan hända, och vanligtvis också gör det. Då är det en smal sak att trolla bort ömmande fötter.
Bilden är din @FilipNorin
Är inte han i Limone ännu?Jag är där själv nu så @Ivo del Scandi får ta nästa bild![]()
Nä, vi ska möta vårvärmen på fredag (om sjukan inte sätter stopp). Hoppas det finns snö kvar då…Är inte han i Limone ännu?
Hovdehögen?Nä, vi ska möta vårvärmen på fredag (om sjukan inte sätter stopp). Hoppas det finns snö kvar då…
Vi tar en lättis. Vad heter fjället där solen lyser?
det kunde man tro men så inte fallet.Mmmm, jag ser Grandes Jorasses och då måste du vara i Courmayeur!
Åhå, La Thuile alltså.det kunde man tro men så inte fallet.
yepp, de var den andra möjligheten:P Om man zoomar ser man lite av de karakteristiska gul-fula gondolerna. Dock var lelle-ipfönens skärpa inte vad den är idagÅhå, La Thuile alltså.![]()
Bilder där du själv är med i bilden är tydligen svåra, men uppenbarligen inte bilder på ställen där du aldrig varit... Märkligt!Monte Spinalo i Madonna kanske? Eller heter själva toppstationen kanske Rifuggio Spinalo??
När just såg din bild och tallrikerna, ja först tänkte på vad fan skall ni äta!Spinale betyder väl ryggrad på italienska? Jag slänger in en skön pausbild på en 3D-print på en ryggrad som behövde lite justering…..
Visa bilaga 21537
Helt rätt!Falken Norr och Syd?
Friskt och härligt, då är det dags för en sådan här utelunch igen alltså.Helt rätt!
-15 här i Kläppen just nu….
YAY!Helt rätt!
-15 här i Kläppen just nu….