Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rätt, de såg jag inte på mobilen!Nån glaciär tror jag inte på, är alldeles för lågt här...med buskar i högerkanten.
Rätt igen!!Aha, ni är ovanför Artesina!
Nope.Alpe d Huez?
Nope.La Daille
Butt of course! Go @Heddious !Stuben.
Vill bara påpeka att jag är extremt stolt över att lyckas pricka en bild som jagButt of course! Go @Heddious !
Ja, jo, jag vet. Lite tjörvigt just nu med alla hit- och ditreseförbud bara.@Heddious Säger ju att du ska komma och hälsa på här uppe - nu finns det ytterligare en anledning!
Bakgrunden ser ju ut som en Google Earth bild?Nu blire sommarbild, sorry.
Jag vill ha namnet på skidområdet jag befinner mig i, samt namnet på den by i detta område som ligger närmast platsen bilden är tagen ifrån.Visa bilaga 6633
Les Aiguilles d’Arves - Svåra att missa.Bakgrunden ser ju ut som en Google Earth bild?
Katsching, det var snabbt. Taget från Col de la Croix de Fer, för att vara helt exakt. Kan varmt rekommendera, om det är någon mer än jag här som gillar landsvägscykling/självspäkning.Les Sybelles, St Sorlin Darves
?!Ja, jo, jag vet. Lite tjörvigt just nu med alla hit- och ditreseförbud bara.
Men vet du, jag har skaffat pjäxor med pinnhål! Nu fattas bara lättare skidor och bindningar.
Jajjamen! Kör på Carlsson80!Helags?