STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
NixPointe d'Archeboc eller Pointe de l'Argentière
Ändrar mig till Bec de l'Ane eller glaciären där nedanför.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NixPointe d'Archeboc eller Pointe de l'Argentière
Ändrar mig till Bec de l'Ane eller glaciären där nedanför.
Pointe de la Foglietta skall det vara, snyggt! Mycket trevlig utsikt därifrån får man säga.Pointe de la Foglietta
Helvete, det hade blivit en ordentlig promenad. Du får tänka på att vi var gamla och orkeslösa redan på denna tiden...Pointe de Rocher Blanc
Det var synd att den toppen inte hade något namn på min karta. Grrr.Nej, det är Pointe de l'Argientere eller toppen till höger om den som jag inte hittar ett namn på.
De höga bergen på bilden är redan identifierade.
Snygg bild för övrigt!
Vad är det för karta du använder? Den verkar ju bra, ja förutom i detta fallet då...Det var synd att den toppen inte hade något namn på min karta. Grrr.
Det var Foglietta.
Nästa gång ska jag identifiera till 100% innan jag skriver något.
Lite va... Drar igång chansningarna med RiksgränsenNu kommer något som kan vara svårt. Fyller på med ledtrådar om det behövs. Viken skidort befinner vi oss i?Visa bilaga 6673
Google...Vad är det för karta du använder? Den verkar ju bra, ja förutom i detta fallet då...
Haha! Kul. Försökte komma på nåt ställe där man åker åt andra väderstrecketRiktigt snyggt @Pillard, jag flyttade oss endast några hundratals meter från @STORPOTATENs senaste bild. Facet syns faktiskt delvis i hans bild, just bakom ena låret är bilden tagen.
För många som uppdaterar sidor med en massa bilder på flera ggr i sekundenÄr det fler än jag som har problem med att Freeride servern verkar "småkrascha" emellanåt?
Är det för många på den här tråden...![]()
Jag har märkt samma sak. Trodde ett tag att det var min arbetsgivare som lagt in en ”cap”...Är det fler än jag som har problem med att Freeride servern verkar "småkrascha" emellanåt?
Också märkt, och även innan @johan startade den här tråden... Sällan det håller i sig mer än 2-3 minuterÄr det fler än jag som har problem med att Freeride servern verkar "småkrascha" emellanåt?
Denna tråd gör att servern får jobba hårt =)Också märkt, och även innan @johan startade den här tråden... Sällan det håller i sig mer än 2-3 minuter
NopeCol du Prorel
Tänkte oxå på Serre, men det bör vara ett åk med bil/buss tillbaka samt någorlunda ordentligt åk då majoriteten har lavinryggorDalen skulle kunna vara Serre Chevalier, men en sådan där liten topp strax ovanför trädgränsen hittar man inte på någon karta.