Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kändes uppenbart.För att underlätta sökandet berättar jag att bilden är tagen från sydväst mot berget.
En har hittat rätt land.Kan det vara Ötztal? Jag fattar inte alls nu. Hintere Schwärze?
Jag har väntat på dig @STORPOTATEN, och du har ju hittat var jag är, men du har inte hittat berget ännu!God kväll god kväll.... Då ska vi se här... Du är ju helt klart på Stubaier gletscher.
Då borde ju rimligtvis berget vara .... Grosser Trögler?
The Eagle has landed! (kanske inte riktigt) men Höken "Habicht" 3277m är berget.Asch då, måste vara Habicht.
En hök? Hur många Cognac har du tutat i dig?The Eagle has landed! (kanske inte riktigt) men Höken "Habicht" 3277m är berget.
Berget som höjer sig högt över sin omgivning bestegs (dokumenterat) första gången år 1836 av Peter Karl Thurwieser.
Min vy var från sydväst (Stubaigletscher), men från öster (se bild nedan, ej min egen) ser berget med lite fantasi ut som en hök som har satt sig ner och håller ut vingarna.
Visa bilaga 6966
Det gör du rätt i, men det var inte rätt denna gången.Det är väl bara att börja chansa. Les Arcs?