Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Jag tar chansen och drar upp en bild ändå. Man vet ju aldrig när det kommer en ny period med 15 år gamla bilder på okända små Österrikiska orter som ingen har hört talas om.

För ordningens skull tror jag också på Vomtinden i bonusfrågan.

Här söker jag berget.
IMG_8162.JPG

Oldklumpen
Bilden är från i fredags, solsken och puder och min första tur i Jämtland! Riktigt fint!

Senast ändrad:
Jag tar chansen och drar upp en bild ändå. Man vet ju aldrig när det kommer en ny period med 15 år gamla bilder på okända små Österrikiska orter som ingen har hört talas om.

För ordningens skull tror jag också på Vomtinden i bonusfrågan.

Här söker jag berget.
Visa bilaga 7034
Utan ledtrådar lär den bilden ligga uppe en vecka eller så...
Kanske en välbehövlig detox. :)

Utan ledtrådar lär den bilden ligga uppe en vecka eller så...
Kanske en välbehövlig detox. :)
Jag tror många som gillar att gå på tur känner igen den. Men kan direkt säga att det är en ganska ny bild och det är på ett fjäll långt från närmaste lift i dal eller i ett område som det kanske är lite synd om.

Inga rätt på bonusfrågan (om inte Njuorjjovarri är en slamkrypare, finns ingen sån topp i hunddalen på mina kartor i alla fall ^^') - för bonuspoängen skulle Gahpercohkka till - men nu lyckades ju Corin klämma ur sig en bild i alla fall!

Med tanke på träden tror jag att vi är betydligt längre söder ut. Kanske till och med Jämtlandsfjällen eller nåt sånt?

Hallå, är det Hallandsåsen? 🤪
Skämt åt sidan, jag har inte en susning men slänger in Mjölkvattnet som ren och skär gissning..

Alla berg jag kommer på ligger ju tyvärr vid skidanläggningar men varför inte Sonfjället tex?

Har hittat ett fjäll vid Marsliden, strax söder om Marsfjället som liknar bilden. Hittar inget namn på fjället ca 1150m högt.
?

Tillbaka
Topp