Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HaHa!Ja, det är warth-schröcnen, och din balkong är i Schröcken.
Oo, sekunder för sent.
Hur f-n såg ni det?!Ja, det är warth-schröcnen, och din balkong är i Schröcken.
Oo, sekunder för sent.
Nej, jag tog faktiskt en liten chansning (skulle iväg och handla).Snabb revansch till ni vet vem!
Ja. Tror kanske du märkt att min bildbank börjar sina.
Har du varit där? Warth är ett fint litet system.
Vi bodde i Schröcken.
Warth-Lech är inte Schröcken, för fan!HaHa!
Du var 6 min sen!![]()
Jag frågade iofs efter skidorten och avsåg Warth. Det går iofs en transportbacke till Schröcken men man får ta buss därifrån.Warth-Lech är inte Schröcken, för fan!
Ja vi låter dig få in några rätt ibland för den goda stämningens skull...... (och så är jag fortfarande på p-ssigt humör efter Pejo)
Snabbt och rätt!Hochzillertal
Masnerkopf
Det var lite detektivarbete (skylten med nr. 162 på) snarare än igenkänning denna gång.Snyggt, Masnerkopf är rätt, det var snabbt, över till dig.
Jepp. Hotellfacet i Brevent är vi på väg till. Men bilden är tagen på baksidan innan man kommer fram till själva åket. Om man byter vinkel lite får man hjälp med vägen. Din tur @SnowgodLes pentes de l'hotel, Chamonix?
Bilden är från 2008.Åkt där många gånger men senast var nog femton år sedan...
Det var rätt! Din tur.
Om det är Etna så finns det två skidreportage därifrån som är skrivna av en österrikisk bloggare som jag följer.
Tydligen finns det två skidområden på Etna, ett på sydsidan och ett på nordsidan.
Etna Nord + Heim, 6.-7.3.2017 « inMontanis.info
Etna Sud, 5.3.2017 (etwas schlechter) « inMontanis.info
Helt rätt!Monte Bettaforca?