Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet att Helagsexpressen (vessla) fanns tidigare, men vet inte om den är kvar. Annars finns skoterleder från Ramis och Ljungdalen samt dina egna ben förstås.En fråga: Hur kan man ta sig dit till (Helags) fjällstationen på vintertiden? Finns där någon skotertaxi? Eller är det bara att åka skidor?
Om du startar skidturer vid liften som finns i Ljungdalen är det 80hjm direkt sedan lätt ställning och skejtning i 5k för att sedan ha 7k men böljande landskap med lite uppför kvar som du skidar snabbt och smidigt med att par anmarch stighudar (smala racehudar) så vipps är du framme. Hem bukar jag staka hela vägen.En fråga: Hur kan man ta sig dit till (Helags) fjällstationen på vintertiden? Finns där någon skotertaxi? Eller är det bara att åka skidor?
Bilden har du tagit från internet?Fjäll i Sverige söker jag denna gång, vad heter fjället?
Det verkar som han är med på tur enligt hemsidan som bilden är länkad så det är nog hans bild http://henkewestling.blogspot.com/search/label/skidåkningBilden har du tagit från internet?
Silkentjahke – Google Sök
Eller det kan ju vara du som har lagt upp den på internet från början?
Skulle tippa att Skantz har egna bilder så det räcker och blir över ...Det verkar som han är med på tur enligt hemsidan som bilden är länkad så det är nog hans bild http://henkewestling.blogspot.com/search/label/skidåkning
Hittat! fantastiska bilder! Förstår att man känner sig frälst av sådana miljöer och upplevelser.Skulle tippa att Skantz har egna bilder så det räcker och blir över ...
Tack! Jag tänkte bara, om man vill övernatta där några nätter och göra dagsturer från hyttan. Vi var för några år sedan på påsklovet i Leirvassbu 3 nätter. Reste dit med skotertaxi. Det var mycket fint!Om du startar skidturer vid liften som finns i Ljungdalen är det 80hjm direkt sedan lätt ställning och skejtning i 5k för att sedan ha 7k men böljande landskap med lite uppför kvar som du skidar snabbt och smidigt med att par anmarch stighudar (smala racehudar) så vipps är du framme. Hem bukar jag staka hela vägen.
Den finns på mattiasskantz.com också. Det var en tur med mig, Johan Ranbrant och Henrik WestlingDet verkar som han är med på tur enligt hemsidan som bilden är länkad så det är nog hans bild http://henkewestling.blogspot.com/search/label/skidåkning
NixHemsedal
Yes! Din tur! Slänger in några bilder tillHiortfjellet
Det är obligatoriskt att ha med gevär på Svalbard om du går utanför Longyearbyn.Varför gevär?
Varför gevär?
Riktigt coolt att få se isbjörn IRL!Det är obligatoriskt att ha med gevär på Svalbard om du går utanför Longyearbyn.
Det finns ca 3000 isbjörnar. Du kan även hyra guide istället då har guiden gevär.
Har sett björn vid 4 tillfällen där. Den här var närmast, vi satt i gummibåt på väg iland för topptur.
Visa bilaga 7246
Nejtack.Riktigt coolt att få se isbjörn IRL!![]()
Inte GP eller Zakopane.Väldigt mycket weissbier för att vara på AS... Garmisch-Partenkirchen?
Hehehe.... Jag känner igen den där känslan...sjukt svårt att se. Kan ju verkligen vara vart som helst
Nordkette
Ssshhh, ge inte bort ledtrådarna till alla andra!Ahaa, Feldschlösschen Bier! Schweiz!