Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det gick ju fort!Isaberg?
Helt riktigt! Inte förvånande att schweizaren skulle ta det. @Kalle_Luzern din tur!Melchsee-Frutt i bakgrunden? Så är du i utkanterna av Engelbergs skidområde på Jochpass-sidan?
Har ett par hundra skiddagar i Engelberg senaste åren, hade varit svagt om jag inte tagit det.Helt riktigt! Inte förvånande att schweizaren skulle ta det. @Kalle_Luzern din tur!
Frutt hihihihihihihihiMelchsee-Frutt i bakgrunden?
Där vandrar jag också gärna, 1600 höjdmeter från sjön till toppstationen... Så inte utsikten från Pilatus på bilden.Pilatus?
Det gick ju fort! Stanserhorn är det, känd för sin nya Cabrio-gondol där man kan ta såna här foton ut mot sjön och Rigi. Vrider man sig 90 grader vänster ser man Pilatus istället.Stanserhorn?
Aldrig hört talas om, men google är ju behändigt ibland får man säga....Det gick ju fort! Stanserhorn är det, känd för sin nya Cabrio-gondol där man kan ta såna här foton ut mot sjön och Rigi. Vrider man sig 90 grader vänster ser man Pilatus istället.
På första bilden döljer sig Titlis i molnen, men om man vet var man ska titta ser man Jochpass.
Din tur igen då @STORPOTATEN
Visa bilaga 7544
Ja alltså topparna i La Grave är ju inte helt lättillgängliga så räknade lite bort det.Oj, ser spännande ut!
The Vault (La Voute) i La Grave? Tror inte det åket startar på en sån topp iofs, men enda åket jag kan namnet på där...
Bra gissning, och den baksidan är ju lika snorigt brant som denna. Men tyvärr inte.Aiguille rouge till Villaroger?
Tror att åket bara heter Bec de Rosses face sud och det ser ut att vara det, och då borde byn bli LourtierDet ser ut att stämma överens med Bec des Rosses, fast "fel sida", ned mot Lourtier. Sen kan jag inte hitta ifall det åket har något speciellt namn.