Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Högre ändå, och nära andra tunnlar...Mt Mort?
Inte riktigt så högt.Piz Linard?
Kanske det. Förutom i Höllental då...Kan inte vara Alperna?
Det växer ju lövträd på bilden, de växer väl inte mycket över 1000 m i Alperna?
OK, IVO, du blev tvåa efter Snowgod!Bristen 3073
Menar du att det är Waxenstein rakt fram och Zugspitze bakom trädet till vänster?Är vi tillbaks vid Zugspitze (Höllental)?
OK, IVO, du blev tvåa efter Snowgod!
Om du inte menade ”Höllental-bilden” förstås...
Jag menar att snöguden står i Höllental, knölen rakt fram är Riffelköpfe/Riffelwandspitze och Zugspitze är till vänster bakom trädet.M
Menar du att det är Waxenstein rakt fram och Zugspitze bakom trädet till vänster?
Snowgod har haft med luringar från Korsika mm tidigare.
Det är Wetterstein rakt fram och i Höllental!
Det finns en till 99% exakt likadan bild på internet.
Hittade du den utan hjälp av internetbilderna?Jag menar att snöguden står i Höllental, knölen rakt fram är Riffelköpfe/Riffelwandspitze och Zugspitze är till vänster bakom trädet.
Om du kollar in länken du skickat så står det i klartext att knölen heter Riffelköpfe/Riffelwandspitze.... tror jag, det är ju på utrikiska...![]()
Höllental (Wetterstein) – Wikipedia
de.m.wikipedia.org
Rätt, Wetterstein är väl hela massivet?Om du kollar in länken du skickat så står det i klartext att knölen heter Riffelköpfe/Riffelwandspitze....![]()
Godnatt då, gymmet stänger 24 då går jag hem...Sii.
@Snowgod verkar ha somnat in, så jag gör detsamma.
Helt riktigt. Jag sitter vid Höllentalangerhütte och smaskar på en strudel. En mycket trevlig trakt för vandring.Är vi tillbaks vid Zugspitze (Höllental)?
NejTännforsen
Inte den hellerNjupeskär
Näejforsaån
NixFjätfallen?