Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alldeles för lätt inser jagDu står på Ryfjället, och svårt att veta vilken topp du menar. Men Jokksgaise närmast, sen Gäutafjället, Laxfjället, sen Norra Storfjället med Gurkfjället, Vallentjåkke, Murtsertoppen, Södra Sytertoppen. Norra är nog bakom molnen.
För mig kanske iaf, jag har spenderat i princip hela min uppväxt i vyn som bilder visar.Alldeles för lätt inser jag
Visst står jag på Ryfjället och det är Jokksgaise som sticker upp!
Bra jobbat och din tur @Corin
Ja, nu tror jag minsann halvtimmen gått!För mig kanske iaf, jag har spenderat i princip hela min uppväxt i vyn som bilder visar.
Jag måste leta på nån bild, det nog nån halvtimme eller så.
Nope, det hade den tydligen inte.....Ja, nu tror jag minsann halvtimmen gått!![]()
Snyggt! Vad tog du det på?atoklimpen atofjället
Den hade jag också kunnat om jag hade vart mer redo.Sorry för långsam bild. Få bilder kvar, lite tid, mycket annat. Bra skiddag idag bland annat!
Söker toppen/fjället bilden är tagen från
Visa bilaga 8680
ser ut som det skapades en liten avalanche.....
Gott. Efter en tids röjande i Skanderna tror jag det är dags åter rikta blickarna söderut.Stämmer bra det @STORPOTATEN . Brukar besöka mitt gamla hemmaberg kring jultid varje år, förvånande ofta är det bra åkning om man inte är rädd för lite stenkänning, ibland riktigt bra (framförallt i skogen nedanför Dassrännan)
Efter dagar i backen med dottern brukar oftast bli någon lugn tur i mörkret på skalssidan eller upp mot Vargen.
Nej, men rätt land så den här bör du ta hand om.Aletsch-Arena?