STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Här var det heldött, så jag har utökat texten lite, och lagt till en bild.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Känner tyvärr inte till några skidorter som heter Singoalla eller Nutella.I texten finns ett par ledtrådar om man är uppmärksam.
Här sitter jag vid frukostbordet i den lilla hålan och "mumsar" på en torr syltkaka. Den varma chokladen är som en mörk och trögflytande kräm och smakar ungefär som den ser ut ..
Jag söker namnet på orten, som inte har samma namn som skidområdet.
Good thinking, men tyvärr inte korrekt. Och Marmolada är ju ingen ort heller...Sylt kan ju vara Marmolada så chansar på det?
Nära gränsen, men ingen liten okänd håla direkt...Sestrieres
Glöm inte vad frågeställningen var.....Crevacol
Såja snyggt!Saint-Rhémy-en-Bosses
vad har orten att göra med: Den varma chokladen är som en mörk och trögflytande kräm......?Såja snyggt!
Denna lilla håla där vi bodde mitt i vägen, ja, vägen delar sig runt restaurangen/hotellet/tullstationen. Det puffade på rejält så plogbilarna körde konstant under natten och morgonen på båda sidor av huset. Intressant ljudkuliss.
Men en sjujevvla pizza och sjuevvla skidåkning i Crevacol fick vi.
Din bild @Snowgod
Det där var väl för att ge ledtråd om att det var i Italien... Personligen trodde jag de drack cappuccino till frukost iofs...vad har orten att göra med: Den varma chokladen är som en mörk och trögflytande kräm......?
Precis, på många ställen i Italien har de den där trögflytande sörjan som smakar råttpiss. Så näe, har absolut inget med själva orten att göra.Det där var väl för att ge ledtråd om att det var i Italien... Personligen trodde jag de drack cappuccino till frukost iofs...![]()
Nä, men det är inte så illa gissat.Seven Mile Beach?