Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Rifugio Bella Vista?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Naj.Rifugio Bella Vista?
Bar ristorante malga Valbiolo eller Rifugio Malga Valbiolo.Naj.
Tusan, var den så klurig eller sitter alla och knäcker fredagsgranater?
Sant. Men hur många skidorter i Italien kan stoltsera med en pist där fallhöjden är 1700 meter? Dessutom öster om Aosta. Inte så många.Ja du, grått stenhus med spetsigt tak... Finns nästan inga i alperna?![]()
Uppdaterade emellan för jag hittade stenhuset.Sant. Men hur många skidorter i Italien kan stoltsera med en pist där fallhöjden är 1700 meter? Dessutom öster om Aosta. Inte så många.
Rigfugion ligger dock vid slutet av en pist, vars namn påminner om gamla dar, när man var rädd att åka dit i tullen efter alpresorna.
Jajamen, du ser så enkelt det var!Uppdaterade emellan för jag hittade stenhuset.Länk
Rifugio Malga Valbiolo
Österrikiska flaggan hjälpte mig mer än texten...
Hur var det? Visst åkte vi ner under liften???Hum hum hum
Lite skiers left - Pointe des Arrendeliers...Hur var det? Visst åkte vi ner under liften???
Absolut ...! Behövdes väl inte en någon satellit för den va??Aiguille Rouge
Skulle inte du packa din necessär? Har du dubbelkollat allt? Blandat spolarvätskan? Tänk om du glömmer något! Utan Merinokallingar i Funäs!! Huva!Aiguille Rouge
Nja, för back-check.Absolut ...! Behövdes väl inte en någon satellit för den va??
Det ska vara strålande sol och plusgrader i fjällen på söndag!Skulle inte du packa din necessär? Har du dubbelkollat allt? Blandat spolarvätskan? Tänk om du glömmer något! Utan Merinokallingar i Funäs!! Huva!![]()
Så var det ja!!Lite skiers left - Pointe des Arrendeliers...
Visa bilaga 9008
Kör försiktigt, både med bilen och med skidorna!Det ska vara strålande sol och plusgrader i fjällen på söndag!
Många mil och timmar upp i morgon.
Kommer dock att titta till er nån gång då och då - och kommer kanske med några glada heja rop.
God jakt på bildgåtorna och mycket nöje önskar jag er alla!![]()
Det ska vara strålande sol och plusgrader i fjällen på söndag!
Många mil och timmar upp i morgon.
Kommer dock att titta till er nån gång då och då - och kommer kanske med några glada heja rop.
God jakt på bildgåtorna och mycket nöje önskar jag er alla!
Mäkta avis på den du!Tur man själv har nära till backen.![]()
martigny
Fel, men du är på rätt sida Sveg!martigny
Jaha, det är det det är! Försökte lista ut men hittade bara några med liknande logo.Det verkar även serveras Fohrenburger öl på detta trevliga etablissemang?
Ja och det bästa vinet i Österreich produceras ganska långt ifrån de bästa backarna... Så jag tror att MrHotDog är smart, tittar på bergen och siktar på skidort snarare än vinort.Jaha, det är det det är! Försökte lista ut men hittade bara några med liknande logo.
Å andra sidan, senast jag använde ölmärke som ledtråd var det i Südtirol fast ölen var från Allgau...![]()