Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
3: Helikopter 117Dags för en ledtråd?
Artisten heter "Tobee".
På 1,2,och 4 svarar jag -vet inte
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
3: Helikopter 117Dags för en ledtråd?
Artisten heter "Tobee".
Då har vi rätt svar på fråga 3.3: Helikopter 117
På 1,2,och 4 svarar jag -vet inte
Nu har vi rätt svar även på fråga 4.helikopter 117 hub hub hub /Après ski
Jaa, det tycker jag nog....![]()
Tobee - Super Simple
Tobee is an adorable little puppet with a curious mind and an infectious laugh. He loves to learn new songs from his friend Caitie. They dance a lot. They laugh a lot. And they learn a lot! Follow along as Caitie teaches Tobee and the audience at home the words and gestures to classic nursery...supersimple.com
Hmm. Dags att vi brukar allvar och försöker svara på PCs frågor.
Du är närmast!Har ju fått svaren på fråga 3 och 4 så gör ett försök på 1 & 2:
Lövhusbacken, funäsdalsberget; 316 fhm
Det är alldeles riktigt!Vet inte hur reglerna ligger till om det är ok att gissa två gånger på raken utan att släppa in någon emellan. Men tar en chansning!
Smebacken, 316 fhm bör det vara
Det är mer än ok (eller vad säger ni övriga?) så länge den som ställt bildfrågan har kommenterat ditt närmast föregående inlägg. Vilket PC ju hade gjort. Grattis!Vet inte hur reglerna ligger till om det är ok att gissa två gånger på raken utan att släppa in någon emellan.
Nästa gång blir det till smäktande toner...PC, vore tacksam även för en mer sammanfattande beskrivning av dina skidorienterade upplevelser i Skanderna nordväst om Sveg, gärna till tonerna av mindre hälsofarlig musik.![]()
Mölltal GletscherTack! När resten av forumet gjorde grovjobbet (Obskyr tysk techno är inte min specialitet) var det ju lite klantigt att skjuta i stolpen med öppet mål och säga Lövhusbacken, men glad att returen satt iaf!
Nu blir det betydligt gråare. Vilken skidanläggning är denna bilden tagen i?
Visa bilaga 9224
Får se om den plockas fort eller om det behövs någon ledtråd för att komma rätt.
För att inte tala om den mentala hälsan hos stackaren mitt i bild, som förskräckt försvann ner i bäckfåran under bron och såg dig passera högst 0,07 sekunder senare... Hade du din Boombox på högsta volym?Jaa, det tycker jag nog....
Jag riskerade ju att få åka hem i paket för att spela in den där videon till er.![]()
Har skrivit två sammanfattande inlägg i den här tråden:PC, vore tacksam även för en mer sammanfattande beskrivning av dina skidorienterade upplevelser i Skanderna nordväst om Sveg,
Japp din tur!Hospice vid Grand St Bernard
Kul kul! Då är det dags för stoora berg!Japp din tur!