Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Farligt nära nu! Direkt lookers right om det!Är det Lakeside bowl istället då?
Är minst 15 år sedan jag var där så har inte så bra koll.
Tyvärr! Nu har man nog med tips för att kunna lista ut vad åket heter utan att varit där!Blowhole?
Där satt den!! Du satte till och med vad DOA står för!!Dead on Arrival?
Om man hade haft den där kartan ja!Trodde det skulle bli fasligt lätt när jag sa att det var Blackcomb Peak, och direkt lookers right om Lakeside Bowl!
Nej, inte åkt skidor i nordamerika och inte ens varit i Kanada...har du åkt DOA @Kalle_Luzern?
Nej, inte åkt skidor i nordamerika och inte ens varit i Kanada...
Snackade lite med en skidpolare tidigare och vi kom fram emot att vi båda åkt Steinberg mer än 100 gånger däremot!![]()
![]()
Lägger man upp nåt så svårt får man ju räkna med att det behövs lite ledtrådar om det inte råkar titta in någon som varit på precis samma ställe... Jag skulle kunna lägga upp delar av åk/rännor med namn som knappt går att hitta på google också, men vad är charmen?Hahah då gav jag för mycket info!!
Ja så är det ju!Lägger man upp nåt så svårt får man ju räkna med att det behövs lite ledtrådar om det inte råkar titta in någon som varit på precis samma ställe... Jag skulle kunna lägga upp delar av åk/rännor med namn som knappt går att hitta på google också, men vad är charmen?
DOA verkar ju iaf vara vedertaget namn och säkert en handfull här på FR som åkt tom.
blev tvungen att googla för att se var det ligger. Hittade denna film på youtube. Så knappa marginaler i denna couloir om man ska ta sig motoriskt.Trodde det skulle bli fasligt lätt när jag sa att det var Blackcomb Peak, och direkt lookers right om Lakeside Bowl!
Visa bilaga 9324
Även IC stannar i Telfs-Pfaffenhofen vad jag kunde se, och den jag sökte.Hohe Munde är väl berget, får återkomma om järnvägsstationen- Innsbruck kanske
Antar att bara lokaltåg stannar i Telfs-Pfaffenhofen
Se där ja, måste gräva lite i arkiven...Även IC stannar i Telfs-Pfaffenhofen vad jag kunde se, och den jag sökte.
Jag var på väg hem från Innsbruck, RailJet stannar inte i Telfs...
Din tur @RWD
Nej
Saaben är en 9-5 2.0t från -99 tror jagSer inte Saaben ut att vara lite för ny för att vara från 80-talet?
Ser lite för rund ut... eller kanske en Saab 900 sent 80-tal?
Jo, det är nog 90-tal, men husvagnarna ser ut att vara från 70-talet, och färgtonerna i fotot också.Ser inte Saaben ut att vara lite för ny för att vara från 80-talet?
Saaben är en 9-5 2.0t
Det ser ju inte ut att vara svenska reg-skyltar på den?Saaben är en 9-5 2.0t
Inte ägare till den, lånad, jag hade en 900 cab 2.0T -95 då.Fortfarande ägare och i fint skick förstår jag! Kvalité!
Tyskreggad, det är inte i FrankrikeDet ser ju inte ut att vara svenska reg-skyltar på den?
I övrigt kanske det är en "husvagns-veteran-träff"?
Jag tycker mig skymta en fransk flagga till höger, är det i Frankrike?
Ingen skidåkning på denna resa, och planen var inte att tälta. Det var kallt kan jag säga... då resmålet var betydligt varmare. Fanns en anledning till att vi åkte förbi detta stället men inte skidåkning som sagtVad hade resan för ändamål? Sommarskidåkning?
Ser dock ut som gräset är lite för bränt, och därmed senare under sommaren och ingen skidåkning.
Inte Mayerhofen, tror det var sommaren 2001Mayerhofen, ni följer Roxette på dras never ending world tour.