STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Åhhhh....Azorerna. Vista do Rei?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis! Ett trevligt ställe. Din tur @STORPOTATENÅhhhh....Azorerna. Vista do Rei?
Tar en lätt rackare på det - den kommer exakt 21:30.Precis! Ett trevligt ställe. Din tur @STORPOTATEN
Hoppas min fråga är svårare då!?!Protest. Den där var för lätt!!
nästa lika lätt:Hoppas min fråga är svårare då!?!![]()
Helt rätt!!nästa lika lätt:
Brösarpas backar där de kör någon form av skidor på gräs...
Jodå. Kom över intressant kuriosa när jag googlade lite - gällande Kullaberg!Hoppas min fråga är svårare då!?!![]()
Protest, för lätt!Helt rätt!!
SM i grässlalom har körts där ett antal år....
du ändrade från Atlasbergen till Himalia lite snyggt..?Rohtang pass
du har enbart bild-googlat, utan att kollat bergspass
Ja, jag kände igen det till slut. Vi åker dit varje trettondagsafton för pulkaåkning.du ändrade från Atlasbergen till Himalia lite snyggt..?
jo, visst är det Rothang Pass.
fullt med inhemska indiska turister som åker upp för att känna på snön och kasta lite snöboll. passet leder vidare in i Tibet och går upp mot 4-5000möh (om jag inte minns fel)
koppling till "Grassiing": i Manali verkade det vara en stor sport (?)
Området bör vara otimalt för toppturer och alpinism
över till @STORPOTATEN igen
Inte den jag är ute efter.....Ser ut att vara bra skogsåkning!!
Speciellt ”brantaskogen” till vänster om pilen....
Nej.ovronaz?
Jajamen, och grattis nu får du ta nattskiftet!Jasså, är det snåren i Champex du menar???
Stensjön vid Sälen?I närheten av vilken skidanläggning hittar man denna märkliga sjö där det växer stenhögar ute i vattnet?
Visa bilaga 10263
Precis!Stensjön vid Sälen?
Undrade just vad det var för skidort som inte hade några berg....och då var ju svaret uppenbart!Precis!
Som man hittar några hundra meter söder om avstigningen på Express 303 i Lindvallen....
Nej nej.mont pourri?
Nix.Grossglockner?
Inte korrekt, men nu börjar vi närma oss geografiskt sett.Har bara tillgång till mobilen här och saknar riktiga ”verktyg”, men jag kör på Wildhorn.