Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte just på det när du skrev ut dina första ledtrådar, de fanns ju i princip redan i bilden……
Ledtrådar fanns det ju: Burger King, Lidl, viktig vägknutpunkt i Schweiz, fallhöjder på 2000 resp. 2500 m etc.
Till vänster strax bakom i bilden ser man Brunnistock 2952 m med 2500 imponerande fhm upp till toppen.
…
Ja, ser onekligen festligt ut. Som ledtråd kommer gondolen från den lift som ersattes med en ny som går i en lite annan sträckning för bara några år sen.Kul idé med en lös liftgondol som ”uterum” på balkongen… om jag tolkar din bild rätt Kalle. Försöker få fart på Wallanders hjärnceller.
Det gör du rätt i!Min fru säger att det huset ligger i Engelberg. Jag säger aldrig emot så jag gissar på Engelberg.
Rätt på bergen.Är väl Helags och Sylarna man ser kanske? Var du stod har jag ingen riktigt koll på. Öster om.
Där satt den!Står du utanför Gåsen stugan? I så fall är Gåsen stugan den högst belägna av av STF stugor.
Har planerat resa till Kolåsen tre år i rad men alltid kommit annat emellan.Helt rätt det är Sockertoppen i Skäckerfjällen. Bilden är tagen utanfør Kolåsen Fjällhotell.
Vill ni se hur åkningen utfør Sockertoppen är kan ni kolla på @Skantz
Sonfjället är rätt!Sonfjället?
Är det fel så gissar jag på Västra bunnerstöten.
Det var sjukt snabbt. : )Drakryggen?